En el període estival entre temporades, la directiva del CE Manresa es va proposar arribar als 500 socis des dels 280 que tenia la temporada 2020-21. Per aconseguir-ho, el club anunciava fa dues setmanes la campanya Trio Manresa per la qual aplica descomptes del 33% sobre la quota als aficionats que es facin socis de tres en tres.
El resultat no s'ha fet esperar i aquest dimarts a la tarda, les oficines del club, que es troben a l'estadi del Congost, han registrat gent fent cua que s'hi han adreçat per fer-se socis. Des de l'anunci de la campanya Trio Manresa, el club ha arribat als 358 socis i confia arribar als 400 el proper diumenge aprofitant l'estrena de la lliga a casa contra el Sants (19h).
El portaveu del CE Manresa, Francesc Sòria, ha subratllat que "la campanya Trio Manresa va com un tro, especialment, als col·lectius. Molts exjugadors i familiars dels jugadors han escollit aquesta quota. Per només 20 euros, podran veure tots els partits a casa del primer equip".
La inscripció trio s'ha de fer presencialment al Nou Congost en horaris d'oficines (de dilluns a divendres de 17.30h a 20.30h) i accepta un soci de la temporada passada (també poden ser els tres nous). Les rebaixes del trio son del 33% del preu inicial.
[noticia]98987[/noticia]
Cues a les oficines del CE Manresa per fer-se soci
El club ha arribat als 358 socis i cada cop és més a prop d'arribar a l'objectiu dels 500
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2021 a
les 21:24
Et pot interessar
-
Esports
Anna Recuenco bat el rècord del club al disc sub16 en un gran cap de setmana per l'Avinent Manresa
-
Esports
El CB Artés s'imposa amb autoritat a la pista del Sant Nicolau (59-72)
-
Esports
Victòria d'infart del CB Navàs a Cornellà (75-76)
-
Esports
Obituari de Jaume Garcia Ruiz - 31/01/2026
-
Esports
Massa líder per al Manresa CBF (37-67)
-
Esports
El CE Manresa reforça la davantera amb el fitxatge de Juan Barragán fins a final de temporada
