Els atletes de l'Avinent Manresa han tingut una excel·lent actuació a Mollerusa on han disputat la 31a Mitja Marató d'aquesta població de les comarques de ponent i també en la seva prova de 5 quilòmetres.
El manresà David Martínez s'ha imposat amb autoritat en la mitja marató amb un registre de 1h07'36", avantatjant en 46 segons a José Manuel Vieito (Atletismo San Vermú) que ha marcat 1h08'22". El tercer esglaó del podi ha estat per l'atleta local Ricard Pastó (AA Xafatolls) amb 1h08'47". El veterà Manel Deli (Avinent Manresa) ha estat primer en la seva categoria d'edat amb 1h13'52".
En la cursa de 5 quilòmetres, Khalid Karbouch (Avinent Manresa) ha estat 3r amb 16'02". Sergi Verges (Avinent Manresa) ha estat 4rt amb 16'15" i el juvenil Jan Bayona (Avinent Manresa), 6è absolut amb 16'40". La cursa ha estat dominada per l'aragonès José Manuel Vieito (Atletismo San Vermú) amb 15'17".
ARA A PORTADA
-
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025 Pere Fontanals
-
-
Mossos interposen 38 denúncies en dues concentracions de vehicles amb conduccions temeràries al Bages Pere Fontanals
-
-
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada Pere Fontanals
Publicat el 21 d’octubre de 2018 a les 20:37
Actualitzat el 21 d’octubre de 2018 a les 20:40
Et pot interessar
-
Esports
El judo bagenc i moianès brilla a Barbastre amb sis medalles i un gran paper col·lectiu
-
Esports
El Covisa Manresa encaixa una dura golejada a Cocentaina després d'un inici fatídic (13-5)
-
Esports
Ivan Molina i Gina Torres s'imposen al Gran Premi de Marxa Ciutat de Manresa
-
Esports
El CB Artés perd la imbatibilitat a Badalona contra la Minguella (58-53)
-
Esports
Triple empat dels equips bagencs de Primera Catalana
-
Esports
L'Avinent Manresa culmina una gesta de 311,7 km en 24 hores a la pista d'Olot
