Els atletes de l'Avinent Manresa han tingut una excel·lent actuació a Mollerusa on han disputat la 31a Mitja Marató d'aquesta població de les comarques de ponent i també en la seva prova de 5 quilòmetres.
El manresà David Martínez s'ha imposat amb autoritat en la mitja marató amb un registre de 1h07'36", avantatjant en 46 segons a José Manuel Vieito (Atletismo San Vermú) que ha marcat 1h08'22". El tercer esglaó del podi ha estat per l'atleta local Ricard Pastó (AA Xafatolls) amb 1h08'47". El veterà Manel Deli (Avinent Manresa) ha estat primer en la seva categoria d'edat amb 1h13'52".
En la cursa de 5 quilòmetres, Khalid Karbouch (Avinent Manresa) ha estat 3r amb 16'02". Sergi Verges (Avinent Manresa) ha estat 4rt amb 16'15" i el juvenil Jan Bayona (Avinent Manresa), 6è absolut amb 16'40". La cursa ha estat dominada per l'aragonès José Manuel Vieito (Atletismo San Vermú) amb 15'17".
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’octubre de 2018 a
les 20:37
Actualitzat el
21 d’octubre de 2018 a les
20:40
Et pot interessar
-
Esports
Empat sense gols al derbi manresà de Primera Catalana i triomf de reacció del Joanenc
-
Esports
El CB Artés remunta 21 punts a Alpicat i manté el lideratge a la Supercopa
-
Esports
Núria Tarragó es proclama campiona de Catalunya de trail a Hostalets de Balenyà
-
Esports
El CB Navàs deixa escapar un partit guanyat davant el Vic amb un últim quart fatídic
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem començat i acabat malament»
-
Esports
El Manresa CBF guanya a la pista del Smartlog Ointxe i es consolida a la zona alta (58-65)
