Els propers dies 19, 20 i 21 d'octubre se celebrarà a Girona el IV Congrés Internacional de Judo Ciutat de Girona organitzat per l'Associació Girona – Judo amb la col·laboració de l'Ajuntament de Girona i altres entitats.
En aquest Congrés hi ha un apartat de ponències i conferències dirigides principalment a professors i entrenadors, on, entre altres professionals del món del judo, David Roca, director de Judo Moià exposarà "Com introduir i gestionar el judo a l'escola". Aquesta ponència la farà el dissabte dia 20 de 9.30h a 10.30h a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències.
En l'apartat tècnic hi estarà present el triple medallista Olímpic i campió a Sydney 2000, l'holandès Mark Huizinga, que dirigirà els entrenaments i el planteig tècnic personal que es realitzaran al Pavelló d'Esports de Palau en sessions de matí i tarda, i on hi participaran un grup important de judokes del Bages.
David Roca farà una xerrada en un Congrés Internacional de Judo
Director de Judo Moià exposarà "Com introduir i gestionar el judo a l'escola"
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2012 a les 17:53
Et pot interessar
-
Esports Baxi Manresa i Real Madrid s'enfronten en un duel de ratxes inverses
-
Esports Manresa acollirà divendres la 9a edició dels Premis Catalunya a la Gestió Esportiva
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»