Aquest cap de setmana s'inicia una referència en l'intercanvi de material esportiu: el Trocathlon, la fira d'articles d'esport i temps lliure que promou Decathlon. Aquells que vulguin poden vendre productes que ja no utilitzin, òbviament encara en bon estat, o bé es pot comprar a bon preu.
Per vendre material esportiu que encara pugui funcionar es pot deixar al Deathlon Manresa a partir del 19 d'octubre fins el 26 o bé predipositar-lo des del dia 1 d'octubre a www.decathlon.cat. Els venedors de la botiga manresana revisaran el material, ajudaran a omplir una fulla tècnica del producte i es fixarà el preu. En cas que es vengui el producte es rebrà un val de compra de Decathlon equivalent a l'import del producte venut.
Qui vulgui comprar material esportiu de segona mà podrà acostar-se a la carpa del Trocathlon a partir del 20 d'octubre i fins el 27.
Decathlon comença el Trocathlon aquest divendres
Des del 20 al 27 d'octubre, una carpa a l'establiment manresà comprarà i vendrà material esportiu de segona mà
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2012 a les 15:20
Et pot interessar
-
Esports Baxi Manresa i Real Madrid s'enfronten en un duel de ratxes inverses
-
Esports Manresa acollirà divendres la 9a edició dels Premis Catalunya a la Gestió Esportiva
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»