Aquest cap de setmana s'inicia una referència en l'intercanvi de material esportiu: el Trocathlon, la fira d'articles d'esport i temps lliure que promou Decathlon. Aquells que vulguin poden vendre productes que ja no utilitzin, òbviament encara en bon estat, o bé es pot comprar a bon preu.
Per vendre material esportiu que encara pugui funcionar es pot deixar al Deathlon Manresa a partir del 19 d'octubre fins el 26 o bé predipositar-lo des del dia 1 d'octubre a www.decathlon.cat. Els venedors de la botiga manresana revisaran el material, ajudaran a omplir una fulla tècnica del producte i es fixarà el preu. En cas que es vengui el producte es rebrà un val de compra de Decathlon equivalent a l'import del producte venut.
Qui vulgui comprar material esportiu de segona mà podrà acostar-se a la carpa del Trocathlon a partir del 20 d'octubre i fins el 27.
Decathlon comença el Trocathlon aquest divendres
Des del 20 al 27 d'octubre, una carpa a l'establiment manresà comprarà i vendrà material esportiu de segona mà
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2012 a les 15:20
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ens donarà molts ànims»
-
Esports
El Baxi Manresa fa un gran pas endavant a Wroclaw (90-96)
-
Esports
El CE Manresa visita l'Hospital Sant Joan de Déu i reparteix regals als infants ingressats
-
Esports
La Sant Silvestre Manresana arriba a la 14a edició amb gairebé totes les places exhaurides
-
Esports
El Baxi Manresa comença la seva reconstrucció a Wroclaw
-
Esports
Triplet de medalles europees per a Montse Gomariz en el Campionat Màsters de Lublin
