Aquest dissabte 29 d'abril se celebra el primer Open Bloc d'escalada obert a tots aquells amants de l'escalada majors de 14 anys a la instal·lació esportiva El Pati Vertical, al Passatge de la Mercè, 4, de Manresa. El Pati Vertical, amb la col·laboració de Decathlon Manresa, vol ser punt de referència de l'escalada a les comarques centrals amb aquesta primera edició d'un esdeveniment que espera reunir prop de 200 escaladors.
L'Open, que s'iniciarà a les 10 h del matí i que té un cost de 16 euros per als socis de la instal·lació esportiva i de 20 euros per als no socis, és apte per a tots els nivells i no està emmarcat en cap competició oficial tot i que hi haurà un recompte de punts al final de la jornada. L'esdeveniment esportiu finalitzarà a les 22 h amb 6 nois i 6 noies que accediran a una final que es decidirà en funció de qui realitzi el major nombre de blocs en 45 minuts.
El preu d'inscripció inclou obsequi per a tots els participants, samarreta amb disseny exclusiu de l'esdeveniment i dinar. Decathlon Manresa aporta els obsequis, els premis per als guanyadors (material d'escalada de la marca Simond), a més de nutrició esportiva per a tots els participants de l'Open. A més, al llarg de la jornada es realitzaran sortejos de material Simond per a tots els participants i hi haurà un centre de test de peus de gat de la mateixa marca amb un stand i exposició de diferent material d'escalada.
La inscripció a l'esdeveniment es pot realitzar a El Pati Vertical o bé a la recepció de Decathlon Manresa.
							
																					
														
								Decathlon i El Pati Vertical organitzen dissabte un Open d'escalada popular
L'Open Bloc Hora del Pati espera reunir uns 200 apassionats de l'escalada
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 
Publicat el 25 d’abril de 2017 a les 22:58
										Actualitzat el 25 d’abril de 2017 a les 23:03
									
								Et pot interessar
- 
												
												Esports
												L'Ajuntament de Castellbell amplia el conveni de col·laboració anual amb el Club Esportiu Castellbell
											 - 
												
												Esports
												El Vinya Cross arribarà als deu anys amb 100.000 euros recaptats per a projectes socials
											 - 
												
												Esports
												Quatre judokes del CTJ del Bages i Moianès es classifiquen per al Campionat d'Espanya
											 - 
												
												Esports
												L'Avinent Manresa brilla al català de cros per a clubs amb el títol sub23 i diversos podis
											 - 
												
												Esports
												El doble derby bagenc de Primera Catalana es resol amb un empat i un triomf de la Pirinaica
											 - 
												
												Esports
												El CE Manresa guanya al Can Vidalet amb un doblet d'Aleix Díaz (1-2)
											 
