La bona actuació de Dejan Musli a Miribilla no va servir perquè l'ICL Manresa sumés una victòria que li hauria certificat la permanència. Però al pla individual va atorgar al pivot serbi la nominació com a MVP de la jornada 32. Els 23 punts, 11 rebots i un 37 de valoració van superar altres grans actuacions com les de Darius Adams (Laboral Kutxa, 32 punts) o Sergio Rodríguez (Real Madrid, 19 assistències).
Aquesta és la segona vegada que Musli és MVP de la jornada. La primera ocasió fou contra l'Iberostar Tenerife, a la jornada 27, i en aquella ocasió sí que va contribuir a la victòria de l'ICL Manresa. El serbi també va ser el millor jugador del mes d'octubre.
Dejan Musli torna a ser l'MVP de la jornada
Esports
És el segon cop de la temporada i també va ser jugador del mes d'octubre
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
12 de maig de 2016 a
les 20:19
Actualitzat el
12 de maig de 2016 a les
20:22
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
