Diego Ocampo: «Hem aconseguit no frustrar-nos quan no sortien les coses»

Jaume Ponsarnau admet el seu error en les tècniques que l'han desqualificat

Diego Ocampo durant un temps mort en el partit contra el Bilbao Basket
Diego Ocampo durant un temps mort en el partit contra el Bilbao Basket | J. Alberch
08 de febrer de 2025, 21:06

A Diego Ocampo, entrenador del Baxi Manresa, li ha agradat la posada en escena que han practicat els seus jugadors en la victòria contra el Surne Bilbao Basket. "Hem tingut una bona sortida, amb pressió i fidels a la nostra identitat i estil", ha comentat. El preparador gallec ha volgut destacar la millora en defensa del seu equip al tercer quart. Finalment, s'ha mostrat satisfet de la ruptura de partit al tram final.

Un altre punt que Ocampo ha volgut posar en relleu ha estat l'aprenentatge del partit contra la Laguna Tenerife el passat dimecres. "Va ser una cura d'humilitat", ha dit. Contra el conjunt canari l'equip bagenc es va frustrar i no va saber gestionar-ho. En canvi, davant els biscaïns la situació ha estat radicalment diferent.

El Baxi Manresa suma ja dotze victòries. Històricament, aquesta xifra significa la permanència a l'ACB. Ocampo eleva la xifra fins a catorze. "Quan les aconseguim, marxaré de vacances", ha ironitzat l'entrenador dels bagencs.

El següent compromís del Baxi Manresa és la Copa. "No he pensat en el pla de la Copa. Hi pensaré a partir de diumenge. La Copa és una competició diferent que hem d'utilitzar per il·lusionar la nostra gent", ha finalitzat Ocampo

Jaume Ponsarnau creu la diferència final ha estat excessiva

L'entrenador del Surne Bilbao Basket, Jaume Ponsarnau, ha valorat les bones intencions amb què el seu equip ha entrat al partit. Tot i això, ha considerat que el seu equip no s'ha trobat còmode amb el pla de partit que ha plantejat el Baxi Manresa. "Ho hem intentat i hem trobat jugadors. Però els seus detalls han tingut èxit", ha conclòs el targarí que també ha valorat que els quinze punts de diferència al marcador final han estat excessius.

Sobre la seva desqualificació ha admès el seu error. "M'he queixat i volia que els àrbitres se n'adonessin. M'he equivocat. En més de quatre-cents partits és el segon cop que m'expulsen", ha dit Ponsarnau.

Qui va ser tècnic de l'equip manresà ha acabat la seva intervenció amb un record cap a Rafa Cuesta, l'històric delegat de pista del Nou Congost que va morir fa poques setmanes.

Arxivat a