Els nens i nenes que participin demà al taller infantil de Quin Passeig podran crear la seva pròpia samarreta personalitzada i pintar-la amb uns retoladors especials per pintar roba. El taller es farà, com és habitual, a les 6 de la tarda a la terrassa del bar Plaça. És gratuït però cal inscriure's enviant un correu electrònic a info@quinpasseig.com o apuntant-se al bar Plaça abans de l'hora del taller. L'activitat anirà a càrrec de Vinylfast.
Aquest serà el tercer taller infantil d'aquest estiu. Ja només en quedarà un, el dimarts 1 d'agost, que consistirà en modelar pastissos amb fondant.
Dimarts, disseny de samarretes personalitzades al taller infantil de Quin Passeig
Per participar-hi cal inscriure's enviant un correu electrònic o apuntant-se al bar Plaça abans del taller
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 24 de juliol de 2017 a les 20:25
Actualitzat el 24 de juliol de 2017 a les 20:26
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)