Per commemorar les Festes de la Llum el Centre Excursionista de la Comarca de Bages organitza cada any des de fa més de 40 la tradicional Caminada de la Llum que consisteix en la baixada de la Llum des de Montserrat fins a l'església del Carme de Manresa. Enguany, es farà aquest diumenge 13 de febrer.
El recorregut consta d'uns 25km que es completen en unes 5 hores donat les parades als múltiples controls amb avituallament i l'aturada a dinar, també, a càrrec de la organització.
La pujada es fa amb autobusos des de l'estació per anar directe al cambril on es fa un breu acte de salutació. Just abans de la sortida s'ofereix als inscrits una tassa de xocolata calenta i coca, i es dona el tret de sortida.
Principalment el recorregut transcorre per camins i trams de carrers asfaltats: Monestir de Montserrat - Santa Cecília - Can Martorell - Castellgalí - Barriada de Sant Pau – Manresa.
Diumenge es fa la baixada de la llum de Montserrat a Manresa
Esports
Ho organitza el Centre Excursionista de la Comarca del Bages
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
10 de febrer de 2011 a
les 20:35
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Cocentania i es col·loca a la part alta de Segona B (5-7)
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
