Doble podi de l'Egiba a Luxemburg amb plata de Giráldez i bronze de Flores

Els gimnastes del club manresà culminen amb èxit les finals de l'Open internacional

Publicat el 03 d’abril de 2026 a les 23:41
Actualitzat el 03 d’abril de 2026 a les 23:47

Els gimnastes de l'Egiba Álvaro Giráldez i Martí Flores han confirmat el seu gran paper a l'Open de Luxemburg amb dues medalles en les finals disputades aquest divendres: plata en barra per a Giráldez i bronze en salt per a Flores.

Giráldez, plata en barra i sisè en la general

Álvaro Giráldez ha tancat una actuació molt completa a Luxemburg amb la medalla de plata en la final de barra, després d'haver-se classificat entre els millors en la fase prèvia.

El gimnasta de l'Egiba ja havia destacat en la fase de classificació amb una meritòria sisena posició en la classificació general (all around), sumant tots els aparells, fet que reforça la solidesa del seu rendiment al llarg de tot el campionat.

Flores, bronze en la final de salt

Per la seva banda, Martí Flores ha pujat al podi en la final de salt, on ha aconseguit la medalla de bronze després d'haver-se classificat per a la lluita per les medalles.

Confirmació del bon nivell internacional

Tots dos gimnastes han participat en l'Open de Luxemburg formant part de la federació espanyola, en una competició internacional que reunia esportistes de gran nivell.

Els resultats obtinguts en les finals confirmen el bon moment de forma dels representants de l'Egiba i reforcen la projecció del club manresà en l'àmbit internacional.