Carles Checa a dalt del podi de Silverstone. Foto: AFP / Marca.com
El pilot de Sant Fruitós de Bages Carles Checa ha fet un pas endavant per proclamar-se campió del món de Superbikes després de vèncer les dues curses que s'han celebrat al circuit britànic de Silverstone. El bagenc surt del traçat anglès amb més del doble de punts d'avantatge sobre Max Biaggi dels que tenia abans d'aquest Gran Premi.
Malgrat sortir quart, Checa no ha donat opcions als seus rivals i ha dominat les dues mànegues que comprenen els grans premis de Superbikes. El poleman Eugene Laverty ha estat segon en ambdues ocasions. Els seus màxims rivals, els italians Biaggi i Marco Melandri, han estat onzè i quart el primer d'ells i tercer en les dues curses el segon.
Carles Checa acumula 343 punts per 281 de Max Biaggi i 272 de Marco Melandri. Queden 4 grans premis per acabar el campionat (200 punts en joc). La propera cita serà el 4 de setembre al circuit alemanys de Nürburgring.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2011 a les 19:40
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa domina des del primer quart i supera l'AE Santa Eulàlia B per 15-7
-
Esports
El Baxi Manresa visita un dels màxims favorits a endur-se l'Eurocup
-
Esports
El CB Artés torna de Nadal mantenint la ratxa (60-71)
-
Esports
Victòria del Manresa CBF a Mataró que l'allunya de les posicions de descens (65-69)
-
Esports
Al CE Manresa se li escapa la victòria per un gol de penal en temps afegit (3-3)
-
Esports
El Covisa Manresa surt golejat d'Ibi tot i dominar el joc durant molts minuts (8-2)
