Aquest diumenge s'ha dut a terme la 6a Marnaton eDreams de Begur corresponent a la VII Copa Marnatons eDreams VW California amb doble victòria bagenca. La travessia ha transcorregut entre la platja de Sa Tuna i Sa Riera que les separa un total de 3 km i amb un recorregut paral·lel al litoral de la població costanera del Baix Empordà.
Amb una mar força calmada tot i que el temps estava força nuvolat i que en alguns moments han caigut quatre gotes, s'ha disputat la prova en la qual han pres un total de 399 nedadors, 134 nedadores en categoria femenina i 265 nedadors en categoria masculina.
En categoria femenina absoluta s'ha imposat la nedadora manresana Queralt Velasco del CN Terrassa, de categoria infantil, amb un temps de 40'11"12, en segon lloc arribava Sarah Blanch 40'55"39, de categoria júnior, del CN Barcelona, seguida d'Arlet Oliveras categoria +25, del CN Rubí, amb un temps de 42'57"19. També en categoria femenina, arribava en 9a posició a la general i 2a +30, Maria Fainé del CE CUBE Manresa; Rosa Herrera del CN Minorisa finalitzava en 11a posició absoluta i 6a Infantil, amb un temps de 48'20"23, i tot seguit Sabina Martínez, del CN Castellet, arribava en 12a posició absoluta i 4a +30 amb un temps de 48'24"87.
Pel que fa a categoria masculina absoluta, s'imposava el nedador del CN Castellet Jordi Romero, de categoria +25, amb un temps de 38'14"46, seguit de Josep Dabad (Andorra) amb un temps de 39'24"08, i en tercera posició Javier Navarro (Independent) amb un temps de 39'34"12. També el manresà Pau Picas, del CE CUBE Manresa, ha nedat la travessa amb sortida a Aiguablava i arribada a Sa Riera, amb una distància total de 7 km, finalitzant en 81a. posició absoluta i 52é. en la categoria +40, amb un temps de 2h17'49".
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
-
Successos A judici un home acusat d'una agressió sexual a una menor a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
-
Economia La UPC Manresa entra al top 100 mundial en Enginyeria Minera i Recursos Minerals Pere Fontanals
-
Societat Un fons voltor intenta desnonar una família de Manresa amb un menor a càrrec Pere Fontanals
Publicat el
11 de juny de 2018 a
les 08:02
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa comença la seva aventura europea a Salònica
-
Esports
Hugo Benítez, hospitalitzat per un pneumotòrax
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès brilla a la Copa Catalana de Ne Waza amb quatre medalles
-
Esports
La judoka manresana Luca De Palma es penja la plata a la Supercopa d'Espanya júnior
-
Esports
La Pirinaica s'imposa al derbi bagenc de Primera Catalana davant el Joanenc (4-1)
-
Esports
El Manresa CBF conquereix la Lliga Catalana de Lliga Femenina 2 (69-63)
