L'atleta de l'Avinent Manresa Meritxell Soler ha aconseguit la victòria absoluta i la seva companya d'equip Mireia Guarner ha estat segona al Campionat de Catalunya de Mitja Marató que s'ha disputat aquest diumenge a Lleida, amb una participació total de 700 atletes. Meritxell Soler ha fet un excel·lent registre d'1h12'39", mentre que Mireia Guarner ha aturat el cronòmetre en 1h16'47".
Així mateix, també cal destacar els bons resultats obtinguts en categoria absoluta masculina per part d'Abel Casalí que ha quedat quart absolut amb 1h7'47"; Xavier Rodríguez, que ha quedat onzè amb 1h11'22", i Òscar Prat que ha quedat en quinzena posició amb 1h12'51".
En categoria màster hi ha hagut triomf per part de dos atletes de l'Avinent Manresa, Manel Sánchez, en categoria M45, amb 1h12'53", i Sancho Ayala, en categoria M50, amb una marca de 1h13'40".
Fora d'aquest campionat, Mercè Guerra, atleta d'Avinent Manresa, s'ha imposat en la cursa de 10 kilòmetres en ruta de Cornellà de Llobregat amb un temps de 35'05'.
Doblet de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya de Mitja Marató
Esports
Meritxell Soler s'ha emportat la victòria i Mireia Guarner ha quedat segona en categoria absoluta
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
Publicat el
20 de novembre de 2022 a
les 22:38
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Per competir hem de ser més metòdics»
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
El Kids&Us Manresa es juga el pas a la final davant el Barça
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
