L'atleta de l'Avinent Manresa Meritxell Soler ha aconseguit la victòria absoluta i la seva companya d'equip Mireia Guarner ha estat segona al Campionat de Catalunya de Mitja Marató que s'ha disputat aquest diumenge a Lleida, amb una participació total de 700 atletes. Meritxell Soler ha fet un excel·lent registre d'1h12'39", mentre que Mireia Guarner ha aturat el cronòmetre en 1h16'47".
Així mateix, també cal destacar els bons resultats obtinguts en categoria absoluta masculina per part d'Abel Casalí que ha quedat quart absolut amb 1h7'47"; Xavier Rodríguez, que ha quedat onzè amb 1h11'22", i Òscar Prat que ha quedat en quinzena posició amb 1h12'51".
En categoria màster hi ha hagut triomf per part de dos atletes de l'Avinent Manresa, Manel Sánchez, en categoria M45, amb 1h12'53", i Sancho Ayala, en categoria M50, amb una marca de 1h13'40".
Fora d'aquest campionat, Mercè Guerra, atleta d'Avinent Manresa, s'ha imposat en la cursa de 10 kilòmetres en ruta de Cornellà de Llobregat amb un temps de 35'05'.
Doblet de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya de Mitja Marató
Meritxell Soler s'ha emportat la victòria i Mireia Guarner ha quedat segona en categoria absoluta
ARA A PORTADA
-
Illa anuncia el desdoblament de la C-55 entre Manresa i Sant Vicenç: «la decisió ja està presa» Pere Fontanals
-
-
-
La pluja intensa provoca afectacions a municipis del Bages però sense danys personals Pere Fontanals
-
L'atletisme manresà brilla en la victòria de Catalunya al Campionat d'Espanya de Federacions Pere Fontanals
Publicat el 20 de novembre de 2022 a les 22:38
Et pot interessar
-
Esports Els judokes del Bages i el Moianès brillen a la Copa A d'Espanya amb vuit medalles
-
Esports El CE Manresa prepara una pretemporada exigent amb deu partits de nivell
-
Esports Alèxia Cascales, primera santvicentina campiona d'Espanya de natació de la història
-
Esports La Teen's League 2025 tanca la seva primera edició amb èxit a Sant Joan de Vilatorrada
-
Esports Tot a punt per a la 5a edició de La Ignasiana, l'itinerari cicloturista pel Camí Ignasià
-
Esports Àlex Iglesias torna al CE Manresa després de passar pel Terrassa i la UE Sant Andreu