L'atleta de l'Avinent Manresa Meritxell Soler ha aconseguit la victòria absoluta i la seva companya d'equip Mireia Guarner ha estat segona al Campionat de Catalunya de Mitja Marató que s'ha disputat aquest diumenge a Lleida, amb una participació total de 700 atletes. Meritxell Soler ha fet un excel·lent registre d'1h12'39", mentre que Mireia Guarner ha aturat el cronòmetre en 1h16'47".
Així mateix, també cal destacar els bons resultats obtinguts en categoria absoluta masculina per part d'Abel Casalí que ha quedat quart absolut amb 1h7'47"; Xavier Rodríguez, que ha quedat onzè amb 1h11'22", i Òscar Prat que ha quedat en quinzena posició amb 1h12'51".
En categoria màster hi ha hagut triomf per part de dos atletes de l'Avinent Manresa, Manel Sánchez, en categoria M45, amb 1h12'53", i Sancho Ayala, en categoria M50, amb una marca de 1h13'40".
Fora d'aquest campionat, Mercè Guerra, atleta d'Avinent Manresa, s'ha imposat en la cursa de 10 kilòmetres en ruta de Cornellà de Llobregat amb un temps de 35'05'.
Doblet de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya de Mitja Marató
Esports
Meritxell Soler s'ha emportat la victòria i Mireia Guarner ha quedat segona en categoria absoluta
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
20 de novembre de 2022 a
les 22:38
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa busca fer-se fort al Pujolet davant un Ripollet que encara no ha puntuat
-
Esports
El CE Manresa busca refer-se al camp d'un Reus que ha trobat el rumb
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma la greu lesió de Lucas Sánchez
-
Esports
Neix a Sant Fruitós el Club Pickleball Shooter Bages, centrat en aquest esport
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem executat el pla de partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78)
