El motorista de Sant Salvador de Guardiola Simeó Ubach ha sumat aquest diumenge dos nous podis a la cinquena prova del Campionat d'Espanya de MX2 que s'ha disputat al circuit de Calatayud. El pilot de KTM ha acumulat un tercer i un segon lloc a les dues mànegues disputades aquest diumenge al circuit aragonès.
A la primera mànega, Ubach s'ha posat líder just en el moment que s'ha baixat la tanca i ha estat lluitant pel primer lloc al llarg de la primera volta fins que, un incident, li ha fet perdre 5 posicions. A partir d'aquell moment i lluny d'enfonsar-se, el de KTM ha pilotat a un gran nivell i ha anat recuperant posicions fins acabar tercer a només un segon i mig del segon classificat a qui s'ha anat acostant perillosament al llarg de les últimes voltes en una efectiva remuntada.
La segona sortida d'Ubach ha tornat a ser molt positiva i ha passat segon al final de la primera volta per situar-se primer a la quarta i mantenir-se en aquest lloc fins la novena. Al final, s'ha classificat segon i ha sumat un nou podi a una temporada molt constant a les posicions d'honor.
La pròxima prova a l'agenda esportiva de Simeó Ubach és la que es disputarà a Matterley Basin, a la Gran Bretanya, corresponent al Campionat d'Europa d'MX250.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de maig de 2018 a les 18:02
Et pot interessar
-
Esports
La Gravel Ride Tour 2026 obrirà la temporada a Sant Fruitós el 31 de gener
-
Esports
El Baxi Manresa comença la segona volta de l'Eurocup davant el líder
-
Esports
Joan Perramon brilla amb sis podis en un gran Campionat de Catalunya infantil del CN Manresa
-
Esports
El Manresa CBF s'imposa amb autoritat a l'Ointxe i es consolida a la zona còmoda de la LF2
-
Esports
El CE Manresa consolida el seu gran moment a domicili amb un triomf a Cerdanyola
-
Esports
Diego Ocampo: «El talent individual ha decidit el partit»
