Dos triatletes del CN Manresa van aconseguir medalla a la 33a edició de la Triatló de Sant Feliu de Guíxols que es va disputar dissabte amb la participació de 200 esportistes. La prova tenia un recorregut de 750 metres nedant, 18 quilòmetres en bicicleta i 5 quilòmetres a peu.
Armand Redondo va ser primer en la categoria M55, mentre que Jordi Vidal va entrar segon de la categoria M45. Les seves marques van ser de 1h8'35" i 1h4'21" respectivament.
També van competir per part del CN Manresa, Eudald Riu, sisè en 17-19 anys, amb 1h5'50"; Jordi Badia, també sisè en M50, amb 1h11'36"; Jordi Serra, setzè en M50, mentre que David Oliveras era novè entre els de 17-19 anys.
Dues medalles per al CN Manresa a la 33a Triatló de Sant Feliu de Guíxols
Esports
Armand Redondo va ser primer en la categoria M55, mentre que Jordi Vidal va entrar segon de la categoria M45
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
21 de maig de 2023 a
les 20:34
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma l'adéu de Pauly Paulicap
-
Esports
David Duke Jr amplia encara més la diàspora del Kids&Us Manresa
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
-
Esports
Esport7 suma cinc podis a l'Interclub Solidari de Jiu Jitsu Brasiler de Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa suma una plata i dos llocs de finalista a l'Espanyol sub20 d'atletisme
