El passat dissabte la Maria Carmona i la Queralt Martínez, del Club Patí Manresa, van participar en la Preselecció Juvenil de patinatge artístic que organitza la Federació Catalana de Patinatge.
En aquesta Preselecció hi van participar un total de 96 patinadores de totes les comarques barcelonines. Carmona va quedar classificada en 22a posició del seu grup i per tant serà Juvenil C, i Martínez en 9a posició del seu grup i serà Juvenil B.
Totes dues participaran en el Campionat Territorial que el mateix club organitza a Manresa els propers 20 i 21 de maig al pavelló del Pujolet.
ARA A PORTADA
-
-
Un gimnasta de l'Egiba es converteix en el primer de la història de l'Estat a executar un triple mortal en terra Pere Fontanals
-
«Estem destrossades psicològicament. L'administració pot evitar molt patiment a les desnonades» Pere Fontanals
-
-
La jutgen per estafar més de 30.000 euros a un home que estava ingressat a Sant Joan de Déu Pere Fontanals
Publicat el 20 de febrer de 2017 a les 18:46
Actualitzat el 20 de febrer de 2017 a les 18:49
Et pot interessar
-
Esports Armel Traoré no seguirà al Baxi Manresa
-
Esports Biel Colominas afronta la direcció esportiva del Baxi Manresa com un repte que no podia rebutjar
-
Esports Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost
-
Esports Obert el termini per presentar candidatures a la Nit de l'Esportista de Manresa
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat de Catalunya sub16 amb cinc medalles
-
Esports Ona Bonet, vuitena en salt d'altura al Campionat d'Europa per equips