El duet júnior femení del CN Manresa i l'equip d'acrobàtica júnior van aconseguir dues setenes posicions el passat diumenge en el transcurs del Campionat de Catalunya júnior i sènior de natació artística que es va disputar a la piscina del CN Granollers.
La competició es va desenvolupar en una ambient de gran competició, motivades pels grans resultats dels equips estatals en el recentment celebrat Campionat del Món de Doha.
El duet femení manresà va estar format per Ada Soler i Èlia Vall, mentre que l'equip d'acrobàtica tenia Ada Soler, Marina Fernàndez, Jana de Miguel, Èlia Vall, Èlia Descals i Sheila Garcia.
[supefillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Dues setenes posicions del CN Manresa al Campionat de Catalunya de natació artística
El club manresà hi va participar amb el duet femení júnior i l'equip d'acrobàtica júnior
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
28 de febrer de 2024 a
les 17:25
Actualitzat el
28 de febrer de 2024 a les
17:32
Et pot interessar
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
