El duet júnior femení del CN Manresa i l'equip d'acrobàtica júnior van aconseguir dues setenes posicions el passat diumenge en el transcurs del Campionat de Catalunya júnior i sènior de natació artística que es va disputar a la piscina del CN Granollers.
La competició es va desenvolupar en una ambient de gran competició, motivades pels grans resultats dels equips estatals en el recentment celebrat Campionat del Món de Doha.
El duet femení manresà va estar format per Ada Soler i Èlia Vall, mentre que l'equip d'acrobàtica tenia Ada Soler, Marina Fernàndez, Jana de Miguel, Èlia Vall, Èlia Descals i Sheila Garcia.
[supefillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Dues setenes posicions del CN Manresa al Campionat de Catalunya de natació artística
Esports
El club manresà hi va participar amb el duet femení júnior i l'equip d'acrobàtica júnior
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
28 de febrer de 2024 a
les 17:25
Actualitzat el
28 de febrer de 2024 a les
17:32
Et pot interessar
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports
Marc Aloy i tres regidors estrenen la pista de vòlei platja a la plaça Major de Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa fitxa Rodrigo Seoane i el cedeix
