El Manresa CBF ha patit una dura derrota aquest diumenge a Santa Coloma de Gramenet per només un punt a la pròrroga, 64-63, després que el període reglamentari acabés 52-52 en el marcador. Al període fatídic les manresanes han arribat a posar-se 2 punts per sobre, 56-58, però les del Barcelonès han sabut jugar millor els últims minuts.
El Draft Gramenet s'ha posat de seguida per davant en el marcador i ha completat un primer quart en què ha aconseguit set punts d'avantatge, 17-10. El segon quart ha començat amb la màxima diferència del partit per a les locals, 22-10, una renda que s'ha anat escurçant, però que sempre ha estat entre els 5 i els 9 punts de diferència per al Draft Gramenet.
A l'últim quart, però, les roses han reaccionat i amb una bona defensa i aprofitant el desencert local en atac, han aconseguit arribar al final del partit 52-52. A la pròrroga hi ha hagut alternança en el marcador fins que les visitants s'han quedat encallades en els 58 punts i les colomenques s'han posat a 4 punts, una diferència que han sabut administrar, i que els ha servit de coixí suficient per fer inútil el triple final de Mar Martí.
Clàudia Gener ha estat la màxima anotadora manresana amb 16 punts, seguida per Sira Beltran, amb 15. Amb aquesta segona derrota consecutiva, l'AB Premià ha atrapat a les manresanes en la segona posició de la taula, que comparteixen amb 12 victòries i 4 derrotes. El Manresa CBF disputarà la propera jornada el 25 de febrer a 3/4 de 8 del vespre al Nou Congost contra el CB Granollers.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
[h2]Més bàsquet[/h2]
[noticia]107808[/noticia]
[noticia]107809[/noticia]
[noticia]107823[/noticia]
Dura derrota del Manresa femení després d'una pròrroga a la pista del Draft Gramenet (64-63)
Les roses han anat tot el partit darrere en el marcador fins a l'últim quart, però no han pogut sentenciar en el període definitiu

- Els 16 punts de Clàudia Gener no han estat suficients per superar el Draft Gramenet -
- Hasmukh Kerai / Arxiu
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 12 de febrer de 2023 a les 20:28
Actualitzat el 12 de febrer de 2023 a les 22:14
Et pot interessar
-
Esports Els equips sèniors del Rugby Manresa cauen en el debut al Congost tot i mostrar bones sensacions
-
Esports Kaodirichi Akunbundu-Ehiogu protagonitza tres de les cinc millors jugades de la jornada
-
Esports Gaspar Ventura i el CN Manresa, homenatjats pels 25 anys del Circuit Català de Trofeus
-
Esports El CE Manresa farà la presentació dels seus 120 anys al Museu del Barroc
-
Esports Sant Fruitós felicita Paula Fernández pels seus 200 partits a la màxima lliga femenina
-
Esports El Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem es jugarà a porta tancada