Aquest cap de setmana, les instal·lacions del Centre Esportiu Triops de Banyoles han estat l'escenari del Campionat de Catalunya, masculí i femení, en les categories sub11 i sub17, d'esquaix.
Per part del Na'ts, cal remarcar l'actuació d'Adrià López (12 anys), Biel Díaz (12 anys) i Alexei Puig (13 anys) que van participar en la categoria plata sub17.
López va perdre una disputadíssima final amb Gerard Sabariegos de l'Esquaix Igualada per 3-2. Prèviament, en semifinals, s'havia desfet del seu company de club, Biel Díaz, per un també ajustat 3-2. Díaz va acabar en tercera posició a l'imposar-se a Toni Estrada, de l'Esquaix Triops de Banyoles, per 2-1. Estrada havia eliminat en quarts de final al jugador bagenc Alexei Puig per 3-1.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de maig de 2018 a les 22:01
Actualitzat el 27 de maig de 2018 a les 22:04
Et pot interessar
-
Esports Bronze i rècord per a Marina Guerrero al Campionat d'Espanya absolut
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre