Aquest cap de setmana, les instal·lacions del Centre Esportiu Triops de Banyoles han estat l'escenari del Campionat de Catalunya, masculí i femení, en les categories sub11 i sub17, d'esquaix.
Per part del Na'ts, cal remarcar l'actuació d'Adrià López (12 anys), Biel Díaz (12 anys) i Alexei Puig (13 anys) que van participar en la categoria plata sub17.
López va perdre una disputadíssima final amb Gerard Sabariegos de l'Esquaix Igualada per 3-2. Prèviament, en semifinals, s'havia desfet del seu company de club, Biel Díaz, per un també ajustat 3-2. Díaz va acabar en tercera posició a l'imposar-se a Toni Estrada, de l'Esquaix Triops de Banyoles, per 2-1. Estrada havia eliminat en quarts de final al jugador bagenc Alexei Puig per 3-1.
ARA A PORTADA
-
La Fira de l'Aixada renova els itineraris del Rei i el Bisbe i s'expandeix pel Centre Històric Pere Fontanals
-
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Publicat el
27 de maig de 2018 a
les 22:01
Actualitzat el
27 de maig de 2018 a les
22:04
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa supera el Molins 99 CFS i avança ronda a la Copa Catalunya
-
Esports
La Cursa dels Llebrers reuneix 320 participants en una jornada esportiva i solidària a Sant Fruitós
-
Esports
Eli Brooks jugarà amb Irlanda les properes finestres FIBA
-
Esports
El Covisa Manresa debutarà a la Copa Catalunya amb baixes i juvenils convocats
-
Esports
La trobada d'escoles de rugbi aplega 200 infants al Congost de Manresa
-
Esports
Golejades de Pirinaica i Gimnàstic en una jornada desigual a Primera Catalana
