Antics jugadors, tècnics i directius del que va ser l'equip de futbol americà de Manresa, els Bagmonts, es van tornar a trobar diumenge a Sant Martí de Torroella coincidint amb el 25è aniversari del club. A la Festa hi van assistir 105 persones, entre exmembres del club i acompanyants.
Jocs de punteria amb la pilota, dibuixos per pintar i retallar o aprenentatge del joc, varen ser activitats per als més menuts a l'inici de la festa, mentre que els exBagmonts visualitzaven antics vídeos de partits, fotos i altres documents. Després del vermut de retrobament, es va fer la foto de grup.
Un partidet improvisat abans de dinar va ser l'espurna per tornar a recordar moments de lluita en equip. L'arrossada i graellada com a dinar, per seguir amb sorpreses com el pastís dels 25 anys. La festa va acabar en el cafè amb el vídeo de record i un fotomuntatge amb imatges dels exjugadors.
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 26 d’abril de 2016 a les 22:19
Actualitzat el 26 d’abril de 2016 a les 22:23
Et pot interessar
-
Esports Diego Ocampo: «Estic content de l'esforç de tots els jugadors»
-
Esports El CN Manresa sorprèn i tanca la Copa Catalunya cinquè superant equips de més nivell
-
Esports Endesa patrocinarà el vehicle elèctric de l'equip Dynamics d'UPC Manresa
-
Esports La Comissió Antiviolència declara el Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem d'alt risc
-
Esports El Rugby Manresa celebra 15 anys amb una jornada festiva i un partit ajustat contra el Badalona RC
-
Esports Adbisio ETL Global, nou patrocinador del waterpolo manresà