El Bàsquet Manresa B ha tornat al camí de la victòria, aquest diumenge a la pista del CB Ripollet, 67-76, després de dues derrotes consecutives. Els joves jugadors han dominat tot el partit, excepte la seva part central amb avantatges que han arribat als catorze punts.
Des de l'inici, el Bàsquet Manresa B ha volgut deixar palès el seu domini. El primer quart ha acabat 14-22, i els jugadors han anat als vestidors amb un claríssim 27-40 en el marcador.
A la tornada, els visitants s'han relaxat i els del Vallès Occidental han arribat a posar-se per davant en el marcador. S'arribava al darrer període amb tot per decidir, 50-51. Als darrers deu minuts, però, els manresans no s'han deixat sorprendre i han lligat el partit perquè no se'ls escapés fins al 67-76 final.
Ladji Coulibaly ha estat el màxim anotador manresà amb 24 punts. El Bàsquet Manresa B frena la caiguda després de tres derrotes en els seus últims quatre partits i se situa quart a la taula. El proper dissabte a les 6 de la tarda jugarà a la pista del Nou Bàsquet Olesa.
[noticia]113330[/noticia]
[noticia]113349[/noticia]
[noticia]113337[/noticia]
[noticia]113340[/noticia]
[noticia]113341[/noticia]
[noticia]113338[/noticia]
[naciomanresa]
El Bàsquet Manresa B es retroba amb el triomf després de dues derrotes (67-76)
Els manresans han dominat tot el partit contra el CB Ripollet
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2024 a
les 15:13
Et pot interessar
-
Esports
Laia Font i Thierno Diallo no troben el seu nivell a la segona jornada de la Copa del Món d'Osijek
-
Esports
La Joviat es classifica per a les semifinals de la Copa Colegial amb una victòria ajustada
-
Esports
Núria Picas omple a Sant Fruitós amb una xerrada solidària contra el càncer
-
Esports
El Covisa Manresa rep el CN Sabadell amb la permanència a tocar
-
Esports
Inici discret de Diallo i Font a la Copa del Món de gimnàstica d'Osijek
-
Esports
Robert Vilarasau accedeix a les semifinals de l'Europeu de trampolí
