El Bàsquet Manresa B es manté colíder de la Super Copa Catalunya després d'haver superat el Club Natació Sabadell, 85-71, en un partit on només han pogut imposar el seu domini a la segona part.
Manresans i sabadellencs han mantingut un duel molt disputat fins arribar al descans, amb rendes molt curtes i constants alternatives en el marcador. Fins en dotze ocasions ha canviat de dominador el lluminós en els dos primers quarts, que també han registrat nou empats parcials, fins arribar amb un ajustat 38-36 al descans.
Tornant de vestidors, però, la situació ha canviat totalment. El filial del Baxi Manresa ha premut l'accelerador i ja no ha deixar el lideratge del marcador fins al final del partit. Al darrer quart s'arribava amb 62-41, i la renda arribaria als vint punts en l'últim minut, 84-64, que han maquillat els vallesans abans del clàxon final, 85-71.
Max Gaspa ha estat el màxim anotador per part manresana amb 16 punts, acompanyat per Gerard Gutiérrez, amb 14, i Bruno Alocén, amb 11. Amb el triomf, el Bàsquet Manresa B es manté colíder amb cinc victòries i una derrota. El proper dissabte a 2/4 de 6 de la tarda jugarà a la pista del CBU Lloret Samba Hotels.
[noticia]112198[/noticia]
[noticia]112191[/noticia]
[noticia]112193[/noticia]
[noticia]112194[/noticia]
[noticia]112207[/noticia]
[noticia]112206[/noticia]
El Bàsquet Manresa B s'imposa al CN Sabadell tornant dels vestidors (85-71)
Esports
Fins a la mitja part el partit ha estat molt disputat amb constants alternances en el marcador
ARA A PORTADA
-
Societat Cent cinquanta activistes defensaran el Bloc10 de la PAHC durant la nit amb una acampada Pere Fontanals
-
Societat Tot el que cal saber sobre la vaga de l'11-N: qui pot participar i com afecta el sou Neus Climent
-
-
Societat Santpedor adjudica per 1,35 milions les obres de la coberta de la Sala Cal Llovet Pere Fontanals
Publicat el
04 de novembre de 2023 a
les 21:22
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa deixa escapar la victòria a Santa Coloma amb un gol a set segons del final
-
Esports
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa (12-13)
-
Esports
Robert Vilarasau es queda sense final al Mundial després d'una caiguda en el tram decisiu
-
Esports
L'UCAM Murcia, líder del grup B, tomba el Kids&Us Manresa U22 amb un 83-52 contundent
-
Esports
Cristina Trujillo, de l'Avinent Manresa, puja al segon graó del podi de la Cursa de l'Alba
-
Esports
El CE Manresa rep el líder Barça Atlètic en un duel per confirmar-se a la part alta
