[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LbAZxR3Q6bE[/youtube]
Després dels primers entrenaments dels darrers dies, aquest dimarts el Baxi Manresa 2022-2023 s'ha presentat oficialment davant la premsa. Ho ha fet a la seu de Mútua Intercomarcal, col·laborador històric del club des de fa més de 30 anys, que un cop més ha obert les portes de les seves instal·lacions a l'equip. Abans de les primeres entrevistes, han fet declaracions Enric Torres, president de Mútua Intercomarcal, Jordi Serracanta, president del Bàsquet Manresa, i l'entrenador Pedro Martínez.
El Baxi Manresa 2022-23 ja fa uns dies que ha començat la seva posta a punt. Aquest dimarts ha estat el primer dia d'aparicions públiques dels jugadors i tècnics. Primer acte davant dels mitjans de comunicació de la mà d'un col·laborador històric com Mútua Intercomarcal. Enric Torres, president de Mútua Intercomarcal, ha donat la benvinguda a l'equip i als nous jugadors. Torres ha fet èmfasi en la lluita de l'equip: "demano que la lluita sigui el valor fonamental de l'equip; amb la lluita aconseguirem el respecte de l'afició i la gent de la ciutat; molta sort, Mútua Intercomarcal serà al vostre costat".
Per la seva banda, el President del Bàsquet Manresa, Jordi Serracanta, ha agraït l'hospitalitat de la Mútua i ha encoratjat l'equip a treballar de valent per encarar una temporada que presenta molts reptes. El president deia que "és un moment d'alegria i il·lusió en què afrontem una nova temporada; estem molt contents d'assumir aquest reptes, i tenim ganes de competir; han estat setmanes trepidants de fitxatges, i la confecció de la plantilla ens satisfà a tots".
Per últim, l'entrenador Pedro Martínez, explicava durant el seu torn que "ja estem treballant durament; tenim moltes coses per davant: ens hem de conèixer jugadors i tècnics, estem en un procés de coneixement; estem il·lusionats i volem ser competitius sabent les dificultats que té competir a la Lliga Endesa".
El Baxi Manresa 2022-23 es presenta en públic
Esports
L'acte s'ha celebrat a la seu de Mútua Intercomarcal amb la presència de jugadors i cos tècnic
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
16 d’agost de 2022 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa femení debuta amb una victòria folgada contra el CN Mataró B (21-13)
-
Esports
El CB Artés debuta amb derrota a Zuera després de fallar un triple als darrers instants (90-88)
-
Esports
Diego Ocampo: «Per millorar hem de mantenir el màxim de jugadors el màxim de temps possible»
-
Esports
El Manresa CBF debuta a la Lliga Femenina 2 amb una derrota contundent a Mataró (64-39)
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
