El Baxi Manresa anuncia el fitxatge de Pierre Oriola
El pivot torna onze anys després al club on es va formar
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’octubre de 2023 a
les 19:27
Actualitzat el
13 d’octubre de 2023 a les
19:47
El Baxi Manresa ha anunciat aquest dijous a la tarda el fitxatge de Pierre Oriola. El pivot té 31 anys, amida 2,08 metres i torna al club on es va formar onze anys després d'haver-ne marxat. D'aquesta forma el targarí reforçarà un joc interior que compta amb Juan Pablo Vaulet, Devin Robinson, Martinas Geben, Marcis Steinbergs i Jonas Zohore. Aquest darrer, amb contracte per a tres mesos després d'haver reforçat l'equip durant la pretemporada. Experiència a part, el fitxatge d'Oriola té com a component positiu el fet de ser un jugador format localment. Aquesta nova incorporació donarà aire al Baxi Manresa quan hi hagi lesions de jugadors nacionals ja que no haurà de fer tants equilibris per complir amb la reglamentació.
La incorporació d'Oriola ja va ser una opció que es va plantejar el Baxi Manresa a l'estiu tal i com va explicar el jugador al periodista del diari Ara Àlex Gozalbo. El pivot va explicar en aquella entrevista els seus desitjos de continuar jugant a la Lliga Endesa i que ja havia rebutjat algunes ofertes. Sobre la proposta del Baxi Manresa va dir que "no vam acabar de concretar res". Mesos després noves converses han acabat en un retorn als orígens.
Oriola és una cara coneguda per al públic del Nou Congost ja que es va formar al club manresà i va ser membre del primer equip des del 2009 fins al 2012. Després va passar per Lleida, Osca, Sevilla, València, Barça, Girona i AEK d'Atenes. Encara sense equip, va fer la pretemporada amb el Morabanc Andorra i va enfrontar-se als que seran els seus nous companys a l'amistós jugat a Sant Julià de Vilatorta on va anotar set punts.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
La incorporació d'Oriola ja va ser una opció que es va plantejar el Baxi Manresa a l'estiu tal i com va explicar el jugador al periodista del diari Ara Àlex Gozalbo. El pivot va explicar en aquella entrevista els seus desitjos de continuar jugant a la Lliga Endesa i que ja havia rebutjat algunes ofertes. Sobre la proposta del Baxi Manresa va dir que "no vam acabar de concretar res". Mesos després noves converses han acabat en un retorn als orígens.
Oriola és una cara coneguda per al públic del Nou Congost ja que es va formar al club manresà i va ser membre del primer equip des del 2009 fins al 2012. Després va passar per Lleida, Osca, Sevilla, València, Barça, Girona i AEK d'Atenes. Encara sense equip, va fer la pretemporada amb el Morabanc Andorra i va enfrontar-se als que seran els seus nous companys a l'amistós jugat a Sant Julià de Vilatorta on va anotar set punts.
Et pot interessar
-
Esports
El Cruyff Court Pep Guardiola s'estrena amb un torneig inclusiu d'esport adaptat
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
