El BAXI Manresa i el club Zentro Basket de Madrid comencen aquesta temporada una col·laboració mitjançant la qual s'han cedit dos jugadors de formació a LEB Plata, però que suposarà també altres col·laboracions entre les dues entitats a partir d'ara.
Toni Naspler i Musa Sagnia van començar fa setmanes la seva pretemporada com a jugadors cedits al Zentro Basket de Madrid, a l'equip de LEB Plata. Arran d'aquesta cessió de jugadors de formació que ja han acabat la seva etapa en el bàsquet base del Bàsquet Manresa, han sorgit altres vincles de col·laboració entre els clubs.
El Zentro Basket podrà comptar amb activitats conjuntes formatives que duran a terme tècnics del Bàsquet Manresa, i s'espera que aquesta col·laboració pugui ser l'inici d'una llarga relació entre els dos clubs.
El BAXI Manresa comença una col·laboració amb el Zentro Basket Madrid
El club madrileny, on hi juguen cedits Toni Naspler i Musa Sagnia, col·laborarà amb els manresans en l'organització d'activitats formatives conjuntes
ARA A PORTADA
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
-
Setmana de vaga a l'ensenyament: calendari de talls i protestes a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
El «capità» de terra endins: el projecte manresà que ha portat la nàutica professional on ningú l'esperava Pere Fontanals
-
-
Publicat el
04 d’octubre de 2021 a
les 22:05
Actualitzat el
04 d’octubre de 2021 a les
22:09
Et pot interessar
-
Esports
La Cursa de la Dona de Manresa celebra 10 anys consolidada com a referent esportiu i reivindicatiu
-
Esports
El CE Manresa reunirà protagonistes del pas del Pujolet al Congost en el marc del seu 120è aniversari
-
Esports
Cardona acollirà el Campionat de Catalunya de gravel amb una nova edició de la Via Salària
-
Esports
La plaça Bonavista estrena el monument del centenari de la Penya Ciclista Bonavista
-
Esports
Podis per a l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya de marató a Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa guanya el català sub16 masculí de clubs i el femení puja al podi
