El BAXI Manresa ja no pot oferir més entrades extra de les que disposen els seus abonats. Durant els darrers dies, s'han esgotat totes les que poden demanar els abonats.
Des del club es recorda als abonats que no puguin venir al partit de la jornada 33 davant el Fuanlabrada, que es disputa aquest dissabte 18 de maig a les 20.30h, que poden alliberar el seu seient trucant al 93 872 15 03.
El BAXI Manresa exhaureix les entrades per als abonats de l'últim partit a casa
El partit es disputa aquest dissabte contra el Fuenlabrada
ARA A PORTADA
-
La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat Pere Fontanals
-
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
-
Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs Pere Fontanals
Publicat el 14 de maig de 2019 a les 18:09
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)
-
Esports Meritxell Soler, segona a la mitja marató de České Budějovice