Aquest dijous al matí s'ha celebrat a Mies (Ginebra) el sorteig de les fases prèvies i els grups de la Basketball Champions League, la competició continental que disputarà el BAXI Manresa la propera campanya. Els del Bages han quedat en el mateix grup que Turk Telekom (Ankara), Unet Holon (Holon, Tel-Aviv), SIG Strasbourg, Dinamo Sassari (Sàsser, Sardenya), Filou Oostende (Bèlgica), i dos rivals més que sortiran de les eliminatòries prèvies.
El BAXI Manresa ja sap quins seran els destins i quins equips visitaran el Nou Congost en competició europea aquesta temporada. La Basketball Champions League ha sortejat els grups. En les properes setmanes es determinarà el calendari de partits, així com també es començaran a saber més detalls de les plantilles, que a hores d'ara tenen moltes incògnites.
Hi ha dues places al Grup A, el del BAXI Manresa, que encara estan per determinar. La primera serà per Karhu Kauhajokié (Finlàndia), el Tsmoki de Minsk, o bé Polski Cukier Torun (de Polònia). La darrera plaça del grup l'ocuparà un d'aquests tres equips: Keravnos (Xipre), Balken Bears (Dinamarca) o Lietkabelis (Lituània).
El BAXI Manresa ja coneix cinc dels seus rivals de grup a la Champions League
Rivals com Strasbourg, Turk Telekom o Dinamo Sassari visitaran el Nou Congost en la fase regular
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2019 a
les 19:07
Actualitzat el
04 de juliol de 2019 a les
19:16
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa tanca la lliga a Mallorca davant un Montesión ja descendit
-
Esports
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Esports
Doble representació del CB Artés a l'All Star de la Super Copa
-
Esports
Súria corona els campions del 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica
-
Esports
Meritxell Soler, seleccionada per al Campionat d'Europa de marató a Birmingham
-
Esports
Un ascens d'«un milió d'euros»: el CE Manresa celebra el títol a l'Ajuntament
