El BAXI Manresa oficialitza el seu retorn a Europa durant la presentació de la campanya d'abonaments
El Nou Congost acollirà la propera temporada la Champions League que organitza la FIBA
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
-
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
19 de juny de 2019 a
les 20:49
Actualitzat el
19 de juny de 2019 a les
20:56
El BAXI Manresa serà equip de competició europea la temporada vinent. Ja feia dies que es comentava però aquest dimecres ho ha fet oficial el president de l'entitat, Josep Sàez. Ha estat durant la presentació de la campanya d'abonaments de la temporada 2019-20 que s'ha celebrat al Kursaal. La campanya té el lema “Sobren els motius. Abona't al Nou Congost”. Els carnets de soci seran més cars però també inclouran més partits. Set com a mínim ja que l'abonament inclourà tant la lliga Endesa com la Champions League. La pujada mitjana serà a l'entorn del 10% després de deu temporades sense tocar els preus quan l'equip manresà ha estat a l'ACB.
La participació a la Champions League serà el retorn a Europa del Bàsquet Manresa vint-i-un anys després. Els bagencs podrien haver escollir entre la Champìons i l'Eurocup després que el Basket Saragossa hagués renunciat a aquesta segona. Però al Nou Congost han escollit la competició de la FIBA perquè té uns condicionants esportius i econòmics que més s'adapten al Nou Congost.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
La participació a la Champions League serà el retorn a Europa del Bàsquet Manresa vint-i-un anys després. Els bagencs podrien haver escollir entre la Champìons i l'Eurocup després que el Basket Saragossa hagués renunciat a aquesta segona. Però al Nou Congost han escollit la competició de la FIBA perquè té uns condicionants esportius i econòmics que més s'adapten al Nou Congost.
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
