El BAXI Manresa es disfressarà de campió de Copa del Rei. Serà en el proper partit davant l'UCAM Murcia, el proper 27 de febrer. Els aficionats que la vulguin podran adquirir-la a la botiga del club a partir del d'aquest divendres dia 19.
Un disseny especial per retre homenatge als Campions del '96. El BAXI Manresa ha dissenyat una equipació inspirada en la de l'equip que va guanyar la final al FC Barcelona. S'ha fet servir el color blanc de l'equipació que es va utilitzar en 2 dels 3 partits de copa, una tipografia molt similar, i s'ha afegit una silueta del trofeu al fons. En les franges laterals, apareixen els dorsals i els noms dels jugadors d'aquell TDK Manresa. El patrocinador ha canviat, però BAXI ha volgut col·laborar amb la iniciativa adaptant el tipus de lletra i afegint un signe d'exclamació, tal com hi havia en l'antiga samarreta.
A més, l'actual equip del BAXI Manresa ha recreat algunes de les fotos històriques imitant els gestos dels protagonistes d'aquell equip, fent així un homenatge als herois de Múrcia que van guanyar el primer gran títol estatal per al Bàsquet Manresa.
Els aficionats que la vulguin la podran comprar a partir de demà divendres a la botiga del Nou Congost. Els abonats d'aquesta temporada 2020-21, la podran adquirir a un preu especial de 19 euros. El preu de la venda al públic és de 34,50 euros.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GDTWgzh_VQg[/youtube]
El BAXI Manresa presenta la samarreta d'homenatge als Campions de Copa del 96
Estarà a la venda a partir de divendres per als aficionats i amb un preu exclusiu per als abonats d'aquesta temporada
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2021 a les 20:43
Actualitzat el 18 de febrer de 2021 a les 20:47
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa s'enfrontarà a Girona i Lleida a la Lliga Catalana
-
Esports L'Urban Sport Fest omple de bàsquet, art i joves la pista del passatge Jover
-
Esports Andreu Merinas fa el salt al primer equip del CE Manresa
-
Esports Mònica Clemente supera les expectatives: 10a en perxa al Campionat d'Europa per equips
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII