El Baxi Manresa volia acomiadar la temporada amb un detall a la seva gent. El club bagenc havia preparat una sèrie d'actes per a públics de totes les edats. Però aquella dita que diu que “mai no plou a gust de tothom” ha estat ben certa. La pluja, molt necessària i que passa per davant d'altres fets, va impedir que dimarts se celebrés una trobada al parc de l'Agulla que hauria permès els més petits veure de ben a prop els jugadors del Baxi Manresa. El mateix dimarts, l'entitat manresana va anunciar la suspensió d'aquest acte ateses les prediccions meteorològiques.
Per tant, la celebració va quedar reduïda a un sopar a la Torre Busquet, aquest dijous. Allà s'hi van trobar membres de la junta directiva, cos tècnic, jugadors, patrocinadors, representants dels mitjans de comunicació i alguns aficionats que també hi van ser convidats. Un acte senzill, a peu dret i que consistia en la degustació de diversos plats que anaven sent servits de forma gradual mentre es formaven petits cercles que permetien als assistents petar la xerrada, ja fos sobre tot el què ha passat durant la temporada com altres temes d'actualitat.
Jordi Serracanta, president del Bàsquet Manresa, va cloure l'acte dirigint unes paraules d'agraïment a tècnics, jugadors i directius per la tasca feta durant la temporada, als mitjans de comunicació pel seguiment que hem fet de l'equip i als aficionats pel seu suport incondicional.
El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de germanor
La pluja va obligar a suspendre un acte al parc de l'Agulla que el club havia previst
ARA A PORTADA
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
Publicat el 26 de maig de 2023 a les 19:53
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)
-
Esports Meritxell Soler, segona a la mitja marató de České Budějovice