Baxi Manresa i Lenovo Tenerife repeteixen la final de la temporada passada de la Basketball Champions League (BCL). En aquesta ocasió, als quarts de final de la competició europea i al millor de tres partits. El primer, aquest dimecres a partir de 2/4 de 9 del vespre (Esport3 i Teledeporte) al pavelló Santiago Martín de la Laguna. El partit arriba en el millor moment de la temporada de l'equip dirigit per Pedro Martínez. La Lliga Endesa continua sent el principal focus d'atenció, però l'eliminatòria prèvia a una Final Four és una gran oportunitat per tornar a fer història. Al Nou Congost no renuncien a res.
Babatunde Olumuyiwa, Dani Garcia i Juan Pablo Vaulet han atès els mitjans abans de viatjar cap a les Illes Canàries. Tots tres es troben molt animats davant l'oportunitat d'aconseguir una nova classificació per a la Final Four de la BCL. El pivot de Sierra Leone explica que "estem en un bon moment. L'equip s'està preparant bé i crec que estem a punt". Per a Tunde el més important és ser consistents els quaranta minuts. De cara a les possibilitats de ser a la Final Four, el pivot està "més que il·lusionat. I no només per nosaltres. També pels seguidors".
Garcia destaca del Lenovo Tenerife que "té molt bons jugadors i juga molt bé. Fan un bàsquet molt dinàmic i tots els jugadors saben quin és el seu rol". El base pensa que el partit de la setmana passada pot servir d'exemple al Baxi Manresa per saber què ha de fer per competir el partit i intentar guanyar-lo. Malgrat les dificultats, el base mataroní no renuncia a res. Garcia coincideix amb Olumuyiwa quan afirma que l'equip manresà arriba al play-off en el millor moment de la temporada.
Finalment, Vaulet posa com a exemple la primera part jugada a la Laguna la setmana passada per tenir opcions de victòria. L'aler argentí prefereix mirar endavant i no pensar massa en les angúnies viscudes durant tota la temporada. "Ens plantegem tots els partits per seguir millorant com a equip. Ara som als play-off i juguem contra el Tenerife. Hem d'aprofitar aquesta oportunitat", valora Vaulet.
El Lenovo Tenerife sembla que tingui presa la mesura al Baxi Manresa. Els darrers quatre partits que han jugat els dos equips s'han decantat a favor del conjunt canari. Cal recórrer a la fase regular de la temporada passada per trobar la darrera victòria bagenca gràcies a un tir de Dani Pérez al darrer segon de la pròrroga. Tot i aquestes estadístiques tan favorables, l'equip insular no es refia gens d'un Baxi Manresa que ja li va posar les coses molt difícils fa una setmana en partit corresponent a la Lliga Endesa.
Tim Abromaitis destaca la confiança amb què arriba el seu equip als quarts de final de la BCL tot i la derrota va que va patir el passat cap de setmana. "Estem jugant bé i tenim moltes ganes de jugar aquest partit. L'objectiu és arribar a la Final Four", ha comentat el pivot del Lenovo Tenerife. Abromaitis recorda la bona primera part del Baxi Manresa la setmana passada i desitja "un partit més controlat". El jugador estatunidenc espera que l'ambient al Santiago Martín sigui el mateix gran ambient de la resta de la temporada. Els desitjos d'Abromaitis es podrien complir ja que queden menys de tres-centes entrades a la venda.
El Baxi Manresa torna a Tenerife pensant que tot és possible
Bagencs i canaris ja van jugar la final de la BCL la temporada passada
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 04 d’abril de 2023 a les 23:07
Actualitzat el 05 d’abril de 2023 a les 09:01
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»