El BAXI Manresa reprèn la seva participació a la Basketball Champions League amb un duel intranscendent de cara a la classificació contra l'Stall Ostrow (dimarts, 18.30h. Esport3 i DAZN) ja que els bagencs ja fa dies que es van assegurar la seva presència a la segona fase de grups. El principal inconvenient és un llarg viatge que arriba només dos dies després d'un intens duel contra el Tenerife i en una setmana en què el club manresà també haurà de desplaçar-se a Las Palmas en un partit que serà força més important.
Caldrà veure quina serà la gestió que Pedro Martínez fa de la seva plantilla. Si juga el partit com un més i tots els jugadors tenen el minutatge habitual o, si per contra, els jugadors menys habituals augmenten la seva presència i els que juguen menys gaudeixen de més estona a la pista. Dissabte, després de la victòria contra el Lenovo Tenerife, Pedro Martínez va comentar que en cas que tinguessin clar qui seria el jugador descartat el club es plantejaria no fer-lo viatjar a Polònia per estalviar-li un desplaçament que no és massa còmode. De moment, el BAXI Manresa no ha facilitat cap informació al respecte.
L'Stall Osrown es jugarà la classificació en les dues jornades que queden per acabar la primera fase de la Basketball Champions League. Els polonesos són tercers del seu grup i en aquests moments jugarien el play-in. Tenen el bàsquet average guanyat contra el Hapoel Jerusalem i estan a una victòria del Pinar Karsiyaka que és segon. Per tant, les dues properes jornades són clau per decidir la sort europea de l'actual líder de la lliga de Polònia.
A la primera volta, Michael Young es va mostrar com el jugador més destacat de l'Stall Ostrow amb 16 punts. El van seguir Denzel Anderson i James Palmer amb 14 mentre que Kobi Simmons, màxim anotador en el darrer partit de lliga, en va fer 12.
El BAXI Manresa viatja a Polònia amb la feina feta de fa dies
Els bagencs no pensen relaxar-se malgrat la poca transcendència del partit contra l'Stall Ostrow
ARA A PORTADA
-
El Comitè 8-M de Manresa assumeix l'acció del 8-M i carrega contra Junts i l'extrema dreta Pere Fontanals
-
-
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Fiscalia demana l'arxiu de la causa contra l'exregidor de la CUP de Santpedor Aniol Vila Pere Fontanals
Publicat el
06 de desembre de 2021 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa Fibracat s'imposa al combinat gironí i fa un pas més cap al tercer lloc
-
Esports
Serret i Antón, de l'Avinent Manresa, convocats al Mundial de marxa per equips
-
Esports
El Baxi Manresa se centra en el bàsquet i oblida el conflicte al Pròxim Orient
-
Esports
Sant Fruitós acull amb èxit el primer torneig del circuit MundoPickleball 2026
-
Esports
Manresa serà seu del Catalunya Baseball Week 2026 en categoria sub-15
-
Esports
Cinc medalles per al Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès a la Supercopa d'Espanya
