El dissabte, 17 de desembre, en el partit de la jornada 12 de la Lliga Endesa, el Baxi Manresa celebrarà el seu partit solidari. En el partit contra el Bilbao Basket, el club col·laborarà amb tres línies de solidaritat: La Marató de TV3, per la qual es farà un sorteig de samarretes, una pluja de peluixos a benefici de la Creu Roja, i la promoció del Banc de Sang i Teixits de Manresa.
La primera activitat solidària en activar-se serà el sorteig de La Marató de TV3. De fet, ja es poden comprar butlletes a la botiga virtual del Baxi Manresa, a un preu de 5 euros. La dinàmica serà la mateixa que en els darrers anys: els aficionats col·laboraran amb la Marató comprant butlletes per participar en el sorteig de la samarreta del seu jugador preferit. A banda dels sortejos de samarretes, s'afegiran premis extra als quals qualsevol comprador de butlleta podrà optar. Amb cada compra, s'enviarà un mail amb els números per al sorteig.
Per altra banda, a la mitja part del partit que ens enfrontarà al Bilbao Basket, hi haurà una espectacular pluja de peluixos des de la graderia del Nou Congost cap al parquet. Els aficionats que vulguin col·laborar amb la iniciativa de la Creu Roja hauran de portar un peluix, o bé comprar-lo al Nou Congost, on s'hi instal·larà una parada per vendre'n.
Aquest dia també servirà per donar una empenta al Banc de Sang i Teixits de Manresa. Hi haurà una parada on s'informarà al públic de com es pot col·laborar i s'agendaran donacions. Les cheerleaders també s'encarregaran de promocionar la imatge del Banc de Sang a través d'un dels seus balls.
El Baxi Manresa viurà el partit més solidari el proper 17 de desembre davant el Bilbao
Samarretes especials per La Marató de TV3, pluja de peluixos per la Creu Roja i promoció del Banc de Sang i Teixits en un sol partit
ARA A PORTADA
-
Cues des de la matinada a Manresa pel procés extraordinari de regularització d'estrangers Pere Fontanals
-
-
Denuncien la mort de vint arbres al peu de la Seu per un nou vessament del col·lector de salmorres Pere Fontanals
-
Callús denunciarà les «accions vandàliques» i les barricades durant la protesta contra ICL Pere Fontanals
-
Publicat el
01 de desembre de 2022 a
les 14:00
Actualitzat el
01 de desembre de 2022 a les
14:14
Et pot interessar
-
Esports
La Grada d'Animació prepara un gran ambient per aquest cap de setmana
-
Esports
El judo bagenc i moianès suma quatre medalles al Campionat d'Espanya base
-
Esports
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
-
Esports
La bagenca Melania Sorroche busca el cinturó de campiona d'Espanya del pes supergall
-
Esports
Jornada negativa per als equips bagencs de Primera Catalana: només puntua la Pirinaica
-
Esports
El Baxi Manresa augmenta el marge sobre el descens
