El Catalana Occident Manresa ha començat la seva participació a la Minicopa amb dues derrotes. La competició va començar dimecres i l'equip bagenc va caure davant el Joventut per 77-64. El partit va ser igualat en tres dels quatre períodes i es va decidir per culpa d'un parcial de 20-9 al segon quart. El jugador d'origen xilè Agustín Andrés Echevarría va ser el màxim anotador amb 19 punts i tres triples encertats de tres intents.
Més contundent ha estat la desfeta dels manresans contra el Real Madrid per 74-43. Aquest segon partit s'ha decidit per la via ràpida. En aquesta ocasió, Lucas Sánchez ha estat el millor amb 10 punts.
Aquestes dues derrotes deixen el Catalana Occident Manresa a les portes de l'eliminació. Tan sols una victòria contra el Cajasiete Canarias i una derrota del Joventut contra el Real Madrid permetria un triple empat entre manresans, badalonins i tinerfenys. En aquest cas, s'hauria de recórrer a un bàsquet average que és molt desfavorable al Catalana Occident Manresa.
El Catalana Occident Manresa comença la Minicopa amb dues derrotes
Només una improbable combinació de resultats els permetria seguir endavant
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de febrer de 2022 a
les 15:56
Et pot interessar
-
Esports
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Esports
Doble representació del CB Artés a l'All Star de la Super Copa
-
Esports
Súria corona els campions del 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica
-
Esports
Meritxell Soler, seleccionada per al Campionat d'Europa de marató a Birmingham
-
Esports
Un ascens d'«un milió d'euros»: el CE Manresa celebra el títol a l'Ajuntament
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès destaca al Vila d'Andorra 2026 amb múltiples podis
