El CB Artés s'emporta el derby bagenc de la Copa Catalunya (69-59)

El CB Vilatorrada ha donat bona rèplica al líder a la primera part de partit

  • El CB Artés ha guanyat el CB Vilatorrada -
Publicat el 14 de gener de 2024 a les 21:02
Actualitzat el 14 de gener de 2024 a les 21:13
La lògica s'ha imposat i un dels derbys bagencs més desigualats de les darreres temporades a la Copa Catalunya ha caigut a favor del líder, Grup Via CB Artés, 69-59, contra el que es manté com a últim classificat de la taula, el Terra Endins CB Vilatorrada. Malgrat això, els de Sant Joan han estat a dins del partit durant els primers minuts.

Així, el primer quart ha estat per als de la ribera del Cardener, que han tancat el període per sobre en el marcador, 12-14. Al segon quart, els destacats líders del grup han reaccionat i han volgut lligar de seguida el marcador. Al descans s'hi arribava 28-23.

A la represa, el CB Artés ha aconseguit el seu màxim avantatge, 18 punts, per encarar la recta final amb el partit molt de cara, 46-34. Els últims deu minuts han tornat a ser visitants per deixar el marcador final en un ajustat 69-59.

Denzel Natharel, amb 17 punts, ha estat el màxim anotador local, i Guillem Andreu, amb 12, el màxim visitant. Un i altre refermen les seves diferents dinàmiques, uns molt sòlids en el liderat i els altres cada cop més enfonsats a la cua.

El CB Artés visitarà el CB Vic 2 el proper dissabte a les 6, i el CB Vilatorrada rebrà el Bàsquet Girona, el mateix dissabte, però a les 8 del vespre.
 
[noticia]113233[/noticia]
[noticia]113237[/noticia]
[noticia]113224[/noticia]
[noticia]113225[/noticia]
[noticia]113227[/noticia]
[naciomanresa]