El CB Navàs Viscola ha sumat aquest dissabte la seva tercera victòria consecutiva després d'imposar-se, 57-66, a un Plus Ultra Seguros Roser que no ha posat les coses gens fàcils als bagencs.
El partit s'ha desenvolupat amb diferències mínimes a favor del CB Navàs durant tot el partit que s'ha ampliat en el darrer quart, i ha evitat als bagencs una sorpresa d'última hora. El primer quart ha finalitzat amb 3 punts d'avantatge per als visitants, que s'han reduït a 1 abans d'anar als vestidors. Al final del tercer quart les coses no han millorat massa i s'ha arribat al tram final del partit amb tot per decidir, 49-51.
Ha estat en el quart definitiu quan els navassencs han estripat el partit amb un parcial de 8-15, que els ha permès encarar el final del partit amb més garanties. Yuste ha estat el jugador més valuós per part bagenca amb 18 punts, 7 rebots i 5 assistències.
Amb aquesta victòria, el CB Navàs es consolida en tercera posició, amb 6 victòries i 3 derrotes, només darrere del Pajarraco CB Santfeliuenc i el Barça, que compten amb només 1 derrota. A la propera jornada, el CB Navàs rebrà l'Anagán El Olivar, dissabte a 2/4 de 8 del vespre.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
[h3]Més bàsquet[/h3]
[noticia]106604[/noticia]
[noticia]106606[/noticia]
[noticia]106603[/noticia]
El CB Navàs Viscola aconsegueix el tercer triomf consecutiu a la pista del Plus Ultra Roser (57-66)
Esports
Els navassencs no han decidit fins a l'últim quart un partit que sempre han dominat en el marcador
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Al 'Soc i Seré!' m'he adonat que soc una pèssima estratega; funciono molt millor en equip» Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una campanya per detectar infrahabitatges en baixos de Manresa abans de l'hivern Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa proposa incorporar dinamitzadors lingüístics als patis escolars Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres del nou vial del polígon Les Vives de Sant Vicenç a la C-55 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb fira de vins tot el cap de setmana Pere Fontanals
Publicat el
26 de novembre de 2022 a
les 22:04
Et pot interessar
-
Esports
Vint-i-un joves comencen a Santpedor un curs de monitoratge poliesportiu
-
Esports
Sant Fruitós de Bages busca la mascota de la Capitalitat del Bàsquet Femení 2027
-
Esports
Setze jugadors participen en un clínic internacional de pickleball a Sant Fruitós
-
Esports
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol municipal
-
Esports
Guillem Farrés, campió del món d'MX2 de motocròs després de ser segon a Austràlia
-
Esports
Un club de Sant Fruitós serà subseu del primer gran torneig europeu de pickleball a Barcelona
