El Terra Endins CB Vilatorrada ha tornat a perdre, 57-62, i confirma, d'aquesta manera, la seva inèrcia cap al descens. Tot i així, com en els anteriors compromisos, el partit contra l'AE Minguella ha estat marcat per la voluntat bagenca de redreçar la seva situació, amb lluita i fins i tot domini que, com gairebé sempre, no s'ha concretat amb la victòria.
Els de Sant Joan de Vilatorrada han sortit molt endollats davant d'un rival potent que es troba en la tercera posició de la taula. Els parcials s'han anat alternant fins al 17-15 del final del primer quart, i el 32-35 del descans.
A la tornada dels vestidors, la situació no ha canviat i s'arribava als deu minuts finals amb 40-44. Els visitants no havien aconseguit ni deu punts d'avantatge en tot el partit. Tot i que els marcadors s'han mantingut ajustats, el partit ha caigut per als de Badalona pel 57-62 final.
Pau Martínez, amb 12 punts, ha estat el màxim anotador local. Dissabte que ve a les 6 de la tarda, el CB Vilatorrada visitarà la pista del CB Adepaf de Figueres.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
El CB Vilatorrada es manté en caiguda lliure (57-62)
Els de Sant Joan han tornat a mostrar la seva voluntat de superació contra el Minguella, però han tornat a caure derrotats

- Guillem Andreu ha anotat deu punts -
- Hasmukh Kerai / Arxiu
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 10 de març de 2024 a les 09:40
Actualitzat el 10 de març de 2024 a les 18:20
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»