El Terra Endins CB Vilatorrada es troba immers en una mala dinàmica que cada setmana l'enfonsa més a la cua de la classificació del grup 1 de la Copa Catalunya, a dues victòries ja dels equips que té per sobre. Aquesta setmana ha perdut clarament a la pista de la UE Claret, tot i dominar durant els primers minuts.
Els de Sant Joan de Vilatorrada han tancat el primer parcial per davant, 16-18, però a partir d'aquí, els llops no han deixat el domini del marcador en tot el partit, amb una màxima renda de vint-i-dos punts, que al final del matx s'ha reduït lleugerament fins al 73-56 final.
Joan Pons ha estat el màxim anotador bagenc amb 16 punts. El proper dia 16 de desembre a partir de 2/4 de 7 de la tarda, el CB Vilatorrada rebrà la UE Mataró a Sant Joan.
[noticia]112719[/noticia]
[noticia]112722[/noticia]
[noticia]112726[/noticia]
[noticia]112728[/noticia]
[noticia]112730[/noticia]
[noticia]112732[/noticia]
El CB Vilatorrada no millora i s'enfonsa a la cua de la taula (73-56)
Després de perdre davant la UE Claret, els de Sant Joan es troben a dues victòries de la penúltima posició

- El CB Vilatorrada ho té cada vegada més difícil per sortir de les posicions de la cua -
- Hasmukh Kerai / Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2023 a les 22:35
Actualitzat el 03 de desembre de 2023 a les 22:39
Et pot interessar
-
Esports El CE Manresa busca refer-se davant un Lleida Esportiu en hores baixes
-
Esports Sant Fruitós presenta tres candidatures als nous Premis Dones d'Esport
-
Esports El Covisa Manresa afronta el repte més dur a la pista del líder Mataró buscant els primers punts
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau, a semifinals de la Copa del Món de trampolí a França
-
Esports El Manresa Rugby Club celebrarà 15 anys amb una gran jornada de partits i festa al Congost
-
Esports CaixaGuissona inaugura una nova oficina a Manresa, la cinquena que obre a Catalunya