El Terra Endins CB Vilatorrada ha perdut clarament a la pista del CB Adepaf Txot's, 77-66, en un partit en què ha arribat a estar divuit punts per sota i que, tot i no abaixar els braços, no ha tingut mai opcions de capgirar el marcador.
L'inici de partit dels de Sant Joan de Vilatorrada ha estat esperançador, amb poques diferències i un final del primer quart ajustat, 17-14. Poc a poc, els de Figueres han posat distància en el marcador fins arribar al descans vuit punts per sobre, 39-31.
Si quedava alguna esperança de remuntada per als del Bages, el tercer quart els ha fet topar amb la realitat. Els locals han arribat a posar-se divuit punts per sobre, i han arribat als deu minuts definitius 60-44. El millor parcial visitant en el darrer quart no els ha servit per capgirar els números, i els locals s'han emportat la victòria 77-66.
Guillem Andreu i Pau Martínez han estat els màxims anotadors bagencs amb 12 punts. El proper partit del CB Vilatorrada a la Copa Catalunya haurà d'esperar al 6 d'abril. Rebrà a les 8 del vespre a Sant Joan de Vilatorrada el Bàsquet Claror.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
El CB Vilatorrada no té opcions a Figueres (77-66)
El CB Adepaf domina tot el partit d'inici a fi
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 16 de març de 2024 a les 22:53
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»