El Cd'E Manresa comença aquest diumenge a les 5 de la tarda al Congost la lliga de Primera Catalana rebent a una UE Castellar, recent ascendit de Segona Catalana la temporada passada.
José Solivelles, entrenador del primer equip del Cd'E Manresa, considera que "tothom creu que guanyar ha de ser fàcil, que un altre resultat quedaria fora del guió. És cert que és un equip recent ascendit, però també ho és que no té baixes respecte la temporada anterior, i manté el mateix bloc, en continuïtat guanyadora i sense pressió".
El Cd'E Manresa afronta el partit també sense baixes. "Apart de la d'Herencia, ja coneguda, estem al complert. La pretemporada ens ha respectat i hem fet tot el possible per que així fos. La valoro com a bona, ja que ens ha generat la possibilitat de formar una base d'equip on tothom ha tingut minuts. Fora de resultats, ens ha permès apropar-nos al nivell que volíem per iniciar la lliga. Això no vol dir que donem la plantilla com a tancada, ja que estem oberts a possibles incorporacions".
Arbitrarà Aguayo Prieto, de Barcelona.
El Cd'E Manresa comença la temporada rebent l'ascendit UE Castellar
El partit es disputarà al Congost diumenge a les 5 de la tarda
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
-
-
Mònica Clemente supera les expectatives: 10a en perxa al Campionat d'Europa per equips Pere Fontanals
-
Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027 Pere Fontanals
Publicat el 01 de setembre de 2017 a les 18:28
Et pot interessar
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo
-
Esports Situen Biel Colominas com a director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau, subcampió d'Espanya de trampolí