Trenta anys després, Jordi Lardín ha tornat a casa. El Cd'E Manresa li ha fet un homenatge durant el partit amistós del primer equip contra el Valls. El club li ha entregat una samarreta de la nova equipació amb el seu dorsal de sempre, l'11, i un carnet de soci gegant. L'expresident, Manel Sánchez, també l'ha obsequiat amb una foto de la dècada dels noranta. D'aquesta forma, Lardín es convertia en un dels ambaixadors de la Vintage Generation, la proposta del Cd'E Manresa perquè els exjugadors i exentrenadors de qualsevol categoria i època es facin socis per només 30 euros.
Lardín ha destacat que "és un dia molt especial perquè en aquest camp m’he format com a persona. Ha estat molt emotiu tornar rodejat d’excompanys i de la gent de l’Espanyol. I el més important, crec que el nou projecte del Cd'E Manresa anirà bé i animo a tothom a fer-se soci".
Estrella de l'Espanyol als noranta, exjugador de l'Atlètic de Madrid i internacional espanyol, el d'Esparraguera es va formar al futbol base del Congost. També va debutar, en edat juvenil, amb el primer equip, amb qui va pujar a Tercera Divisió el 1991, al costat, entre d'altres, de David Gallego, l'actual tècnic de l'Sporting de Gijón. A l'homenatge han assistit excomapanys seus al Cd'E Manresa com Jordi Massafred, el "capi" Martínez, Rafa Rodríguez i Víctor Casado. També hi ha hagut una representació del RCD Espanyol formada pel director de l'àrea social, Alberto Ariza, el director de Penyes, Jaume Martínez, el director de la Ciutat Esportiva Dani Jarque, Eloi Pérez, i el president de la Penya Blanc-i-Blava de Manresa, Joan Serra.
[noticia]93508[/noticia]
La festa ha estat completa per als 210 seguidors que s'han acostat a l'estadi perquè han vist com el seu equip acaba invicte la pretemporada. El Cd'E Manresa ha aixecat un 0-2 en contra contra el Valls en uns últims minuts de partit fantàstics. Els diables vermells han empatat a dos davant el Valls gràcies als gols dels joves De Sande i Jordi Garcia. Així, els homes de Ferran Costa tanquen una pretemporada d’onze partits, amb 6 victòries i 5 empats. A destacar les tres victòries assolides contra equips de Segona B (Badalona, Olot i l’Hospitalet). Diumenge vinent, a les 12, començarà la lliga a casa contra el Castelldefels. L'hora de la veritat ja ha arribat.
El Cd'E Manresa fa de Jordi Lardín el seu principal ambaixador de la «Vintage Generation»
Esports
El millor jugador del club de les últimes tres dècades veu com l'equip aixeca un 0-2 contra el Valls en el darrer partit de pretemporada
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat Tap'Antic 2026: aquestes són les 21 tapes que podràs degustar al Centre Històric de Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Cardener Viu es constitueix per oposar-se a la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages Pere Fontanals
Publicat el
11 d’octubre de 2020 a
les 17:22
Actualitzat el
11 d’octubre de 2020 a les
18:27
Et pot interessar
-
Esports
La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes
-
Esports
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Esports
Sant Fruitós renova la pista del pavelló amb millores al paviment i la senyalització
-
Esports
El CE Manresa empata amb l'Atlètic Lleida en un exigent test de pretemporada
-
Esports
Marta Muixí torna a pujar al podi absolut d'una ultra trail
-
Esports
El Covisa Manresa engega amb diverses cares noves
