El Cd'E Manresa ha presentat aquest dimecres el calendari de pretemporada que ha enllestit de cara a fer una bona preparació per a un curs que pot ser molt prometedor.
Els manresans iniciaran la pretemporada contra la UE Cornellà el proper 28 de juliol. Tres dies després, el 31, arribarà el matx amb el rival de més pes d'aquesta preparació, el RCD Espanyol. El 5 d'agost serà l'hora de la primera participació del Cd'E Manresa al Torneig Històrics, i el dia 8 d'agost, visitaran l'AE Prat, sempre i qual el club no es classifiqui per a la final del Torneig Històrics.
El dia 14 d'agost serà el primer partit del Cd'E Manresa a casa. La Fundació Gramanet visitarà el Congost. El 18 es viatjarà a Badalona; el dia 23 l'Igualada visitarà el Congost; el 26, l'equip viatjarà a Terrassa, i, finalment, ja en dates de Festa Major, el 29 d'agost, el CE Europa jugarà a Manresa.
[noticia]98294[/noticia]
El Cd'E Manresa iniciarà la pretemporada contra el Cornellà el 28 de juliol
Els plats forts de la preparació manresana seran el partit contra el RCD Espanyol i la seva primera participació al Torneig Històrics
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 21 de juliol de 2021 a les 18:24
Actualitzat el 21 de juliol de 2021 a les 18:34
Et pot interessar
-
Esports
Álex Reyes entra a la convocatòria de la selecció espanyola
-
Esports
Manresa inaugura la nova gespa artificial del camp de Les Cots amb una gran festa popular
-
Esports
El Baxi Manresa juga a Venècia per consolidar la seva identitat
-
Esports
El judo bagenc i moianès brilla a Barbastre amb sis medalles i un gran paper col·lectiu
-
Esports
El Covisa Manresa encaixa una dura golejada a Cocentaina després d'un inici fatídic (13-5)
-
Esports
Ivan Molina i Gina Torres s'imposen al Gran Premi de Marxa Ciutat de Manresa
