El Cd'E Manresa porta dies preparant el primer equip per a la temporada 2020-21, amb fitxatges, renovacions i les inevitables baixes. L'operació, batejada com a Manresa Next Generation, ha seguit aquest dijous amb l'anunci del fitxatge del migcampista Álex Sánchez, que amb 20 anys arriba al Congost després d'una positiva cessió a la UD Viladecans de 1a Catalana.
En el capítol d'altes també s'hi ha de comptar el migcampista manresà Aleix Díaz, el defensa també manresà Jordi de Sande, que arriba del Martorell, el davanter d'origen argentí Franco Nantez, que arriba de l'Igualada, el davanter Xavi Toldrà, i el defensa Nil Pradas, que torna després de passar per Sabadell i Igualada.
En el capítol de renovacions, el club ha arribat a acords amb Moha Djitte, que afrontarà la seva desena temporada al club, amb el jove centrecampista Marc Cuello i amb el capità Sergi Solernou.
Finalment, el capítol de baixes contempla Albert Alavedra, Bernat Benito, Pol Busquets, Florent Reverdy, David Sánchez Ruano i Jonny Vinasco, que no seguiran al primer equip.
El Cd'E Manresa ja porta sis fitxatges per a la construcció de l'equip 2020-21
Aquest dijous ha anunciat l'arribada del migcampista Álex Sánchez
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de maig de 2020 a
les 20:24
Actualitzat el
21 de maig de 2020 a les
20:26
Et pot interessar
-
Esports
El CB Navàs deixa escapar un partit guanyat davant el Vic amb un últim quart fatídic
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem començat i acabat malament»
-
Esports
El Manresa CBF guanya a la pista del Smartlog Ointxe i es consolida a la zona alta (58-65)
-
Esports
El CN Manresa cau davant el Dos Hermanas i veu frenada l'opció d'ascens (10-14)
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cau amb contundència a la pista del Real Madrid per 99-61
-
Esports
El Baxi Manresa necessita el triomf davant l'UCAM Murcia per allunyar els nervis
