Aquest dimecres al migdia, el Cd'E Manresa ha visitat l'Ajuntament. Els capitans, Sergi Solernou i Mohamed Djitte i el director esportiu, Ferran Costa, han encapçalat la petita comitiva manresana. Ells han estat els encarregats de fer entrega d'una samarreta oficial signada pels jugadors del primer equip a l'alcalde, Marc Aloy. L'alcalde s'havia mostrat interessat en la nova samarreta vermella després de l'èxit d'un sorteig a les xarxes socials del club aquest Nadal. Aquesta trobada ha molestat al regidor d'Esports, Toni Massegú, per no haver estat convocat.
Aprofitant la trobada, Aloy ha repassat l'actualitat de l'entitat del Congost. Un dels punts estrella ha estat el canvi de la gespa artificial de l'estadi que es va estrenar fa, pràcticament, 14 anys! L'alcalde s'ha mostrat optimista i ha reconegut que és un dels temes que l'Ajuntament té sobre la taula i espera poder-lo solucionar. El primer capità, Sergi Solernou, ha comentat que "ha estat una trobada molt amable. Li hem traslladat la preocupació que tenim per l'estat del terreny de joc i s'ha mostrat interessat i receptiu".
L'alcalde ha animat l'equip per al proper partit contra el Vilafranca (diumenge, a les 12h, per youtube, a CEM TV) i ha dit que "després de passar uns temps difícils, anem molt bé amb la nova generació com diu el club en el seu hashtag (#ManresaNextGeneration). Esperem poder celebrar grans èxits aquesta temporada". Aloy ha aprofitat per confirmar la seva presència a la grada en un cap de setmana marcat per les festes de la misteriosa Llum a Manresa.
[noticia]95806[/noticia]
El Cd'E Manresa lliura la samarreta signada pels jugadors del primer equip a l'alcalde Aloy
Esports
El batlle ha repassat l'actualitat amb la comitiva manresana i s'ha mostrat optimista per fer el canvi de gespa, que dura des de 2007
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
17 de febrer de 2021 a
les 16:36
Actualitzat el
17 de febrer de 2021 a les
20:10
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma l'adéu de Pauly Paulicap
-
Esports
David Duke Jr amplia encara més la diàspora del Kids&Us Manresa
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
-
Esports
Esport7 suma cinc podis a l'Interclub Solidari de Jiu Jitsu Brasiler de Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa suma una plata i dos llocs de finalista a l'Espanyol sub20 d'atletisme
