El Cd'E Manresa ha preparat un autobús per als socis i simpatitzants que vulguin acompanyar i recolzar l'equip en el partit d'anada de la promoció d'ascens a Tercera Divisió, al camp del FC Martinenc.
El preu del viatge -l'entrada es gratuïta- es de 6€, i l'hora de sortida serà a 2/4 de 5 de la tarda de dissabte, des de l'aparcament de l'Estadi Municipal del Congost. El partit entre el FC Martinenc i el Cd'E Manresa es disputa aquest dissabte, a partir de les sis de la tarda.
La tornada es farà en finalitzar el partit. Les reserves s'han de fer a les oficines del club o al bar de l'Estadi.
El Cd'E Manresa organitza un autobús per anar al camp del Martinenc dissabte
L'equip manresà hi jugarà el partit d'anada de la promoció d'ascens a Tercera Divisió
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de maig de 2018 a
les 21:04
Actualitzat el
30 de maig de 2018 a les
21:05
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
