Sense temps a lamentar-se per les dues últimes derrotes per la mínima, aquest diumenge, el Centre d'Esports Manresa rebrà a casa al FC Santfeliuenc, quart classificat, a les 12 del migdia. El tècnic del club manresà podrà comptar amb tota la plantilla amb l'únic dubte, fins al darrer moment, de Miguel Ángel Luque, que arrossega unes petites molèsties musculars que ja no li van permetre jugar dimecres passat.
Andreu Peralta ha comentat a la prèvia que "tenim moltes ganes de treure els 3 primers punts a casa, amb la nostra gent, la nostra afició i continuar amb la bona dinàmica de treball que portem. L'equip està bé i amb ganes, ja que creiem que els dos últims partits hem merescut molt més. Seguirem per aquest mateix camí".
Sobre el Santfeliuenc, rival de diumenge,, ha explicat que "és un oponent molt complicat i difícil. Sempre proposen accions amb la pilota, en volen tenir el control i crear superioritats. A partir d'aquí, arriben per fora i fan mal. Si nosaltres no estem bé, ens poden complicar molt les coses".
El Cd'E Manresa rebrà diumenge el Santfeliuenc amb ganes de sumar la primera victòria a casa
El partit es disputarà a l'estadi del Congost a les 12 del migdia
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2019 a les 19:53
Actualitzat el 13 de setembre de 2019 a les 19:59
Et pot interessar
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals
-
Esports El Baxi Manresa enceta la Lliga Catalana davant el Hiopos Lleida
-
Esports Alexandre Chassang deixa de reforçar el Baxi Manresa
-
Esports La Pirinaica recorre a la FCF per reclamar la plaça de Lliga Elit adjudicada al Santfeliuenc