Després de dues setmanes sense competició, el Cd'E Manresa rebrà diumenge a les 12 del migdia el CE Júpiter, amb l'amenaça de pluja al cel. Per a l'entrenador manresà Dani Andreu, aquesta seria una bona notícia a que "tenim un gran handicap amb el nostre camp. Malgrat guanyem i tot surti com volem, i assolim l'objectiu, és un camp que ens fa mal pel nostre joc".
El Cd'E Manresa rebrà el Júpitar al Nou Congost amb la baixa de Florent per sanció, i les de Sergi Soler i Brian, que no s'han acabat de recuperar totalment. El Cd'E Manresa, però, ha recuperat totalment Agus"
L'última jornada va ser positiva per al Cd'E. Manresa, no només per la seva victòria al camp del Cardedeu (1-3), sinó també per la derrota del líder Grama (1-2 amb el Llagostera B) i del seu immediat perseguidor, el Montañesa (2-0 amb el Mollet). Aquest resultats han permès apropar-se al líder Grama (57) i allunyar-se del tercer Montañesa (43). El Manresa figura segon (49).
Per al tècnic "a aquestes alçades de temporada, l'aturada per Setmana Santa l'hem de catalogar com a positiva. Per un equip com el Manresa, amb una sobrecàrrega física, emocional i psicològica, en la lluita per l'objectiu, ha servit per agafar i renovar energies de cara a les vuit últimes jornades del campionat. Necessitem tenir el dipòsit ple per afrontar aquesta recta final."
Sobre el CE Jupitar valora que era, "a priori, un equip candidat a l'ascens, per pressupost, història i equip. El futbol té aquestes coses, i ara es veuen abocats a lluitar per mantenir la categoria. Tenen jugadors de molt nivell, però que segurament no han agafat el ritme necessari com a equip".
El Cd'E Manresa rebrà el Júpiter diumenge tot esperant que plogui
Esports
El tècnic Dani Andreu assegura que amb el camp moll poden desenvolupar millor el seu joc
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
06 d’abril de 2018 a
les 18:11
Et pot interessar
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
-
Esports
El CE Manresa afronta el primer plat fort de la temporada contra l'Osasuna B
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ha estat conseqüència de jugar bé»
-
Esports
El Kids&Us Manresa es retroba amb la victòria davant l'Ulm (101-89)
