El CdE Manresa rep aquest diumenge a les 6 de la tarda al Nou Estadi Municipal del Congost un dels equips amb urgències que encara no ha puntuat aquesta temporada, el CF Lloret.
Els costaners han perdut els seus dos parits, visitant a la UE San Juan de Montcada (4-2) i com a locals davant la visita del CF Can Vidalet (1-2).
El CdE Manresa, després de la victòria en la jornada inaugural (3-1) sobre la UE Castellar, va empatar la passada jornada en la visita a la UE Vic (1-1) i figura quart a la classificació amb 4 punts, darrere dels invictes FE Grama, UE Llagostera B i AEC Manlleu (6 punts).
Josep Solivelles, entrenador Cd'E Manresa explica que "afrontem el partit amb la totalitat de la plantilla. Sense baixes. Finalitzats els entrenaments, descartarem de la convocatòria a dos jugadors".
Setmana preparatòria per rebre al CF Lloret, després d'empatar a 1 al camp de la UE Vic, amb sensació que es podia haver tret quelcom més. "Ha estat una setmana de pas endavant. Fotuts per l'empat, vist el partit que vàrem fer, amb domini i ocasions, però que ha servit també per donar aquest pas endavant, en la creença en nosaltres mateixos i en la línia de treball. Ens ha donat confiança de grup, en el que es pretén, que no és més que tenir més nivell de joc, sent exigents en una dinàmica en la que els jugadors estan en tot moment pensant i concentrats en el que volem fer", explica.
El CF Lloret, visita el Nou Estadi sense haver puntuat. Solivelles considera que això és "perillós. Els vaig veure la primera jornada, al camp del San Juan de Montcada i és un equip amb molt caràcter, que té al mig del camp jugadors experimentats i coneixedors de la categoria. El fet d'haver perdut els dos partits disputats, i per tant la necessitat de puntuar quan abans millor, els fan encara més perillosos".
El Cd'E Manresa rep un CF Lloret amb urgències
El club costaner no ha sumat cap punt en les dues primers jornades de lliga
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de setembre de 2017 a
les 20:25
Actualitzat el
15 de setembre de 2017 a les
20:27
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
-
Esports
El FC Joanenc fitxa el davanter Joan Martin per reforçar el primer equip
