Aquest diumenge a les 6 de la tarda, el Centre d'Esports Manresa comença la lliga regular de la temporada del seu retorn a Tercera Divisió. Ho fa a domicili i el rival serà la UE Figueres.
L'entrenador del Manresa, Andreu Peralta ha comentat a la prèvia que "la pretemporada ens ha servit per evaluar jugadors i crec que ha estat positiva. Tot i ser una mica irregulars, crec que l'equip arriba molt bé a la primera jornada i això és pel que serveix fer la pretemporada, per preparar-nos per arribar el millor possible".
Preguntat pel fet que és un equip molt nou i si li ha costat acoplar-los, ha respost que "Bé, quan el jugador està predisposat a integrar-se, quan vol jugar i quan vol estar al club, com tots els que han vingut que ho han fet perquè volien ser-hi tot i no ser la seva primera opció, sempre és més fàcil treballar amb ells. Si a aquests hi sumes els que ja teníem de l'any passat, tot ajuda a què el treball sigui molt més fàcil i que els nous s'hi sentin a gust i puguin competir quan abans millor. I això, crec que ho tenim".
Quan se li demana una valoració del rival, la UE Figueres, ha contestat que "És un molt bon rival i un bon equip. Té jugadors amb un bon nivell i el conjunt és molt bo. Amb la pilota pot fer molt de mal i li agrada tenir-ne el control. I, si se li deixa tenir metres, si els deixem jugar, ells ens poden fer molt de mal. I més en aquell camp amb l'amplada que té i el gran que és. Ells dominen molt bé el seu camp, el fan molt gran i estan molt ben organitzats per poder tenir la pilota".
El Cd'E Manresa torna a Tercera Divisió diumenge al camp de la UE Figueres
Andreu Peralta considera que "tot i ser una mica irregulars, crec que l'equip arriba molt bé a la primera jornada"
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 30 d’agost de 2019 a les 20:46
Actualitzat el 30 d’agost de 2019 a les 20:51
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals