El CE Manresa en podria tenir prou amb una victòria en les dues jornades que queden a Segona RFEF per garantir-se la cinquena plaça de la taula, l'última que dona dret a jugar la promoció d'ascens a Primera RFEF, després que l'Hércules hagi perdut a casa contra la UD Alzira i el Terrassa hagi empatat al camp de l'AE Prat, aquest diumenge a la tarda. La victòria dels homes de Ferran Costa al camp de l'Espanyol B val el seu pes en or.
Un cop completada la 32a jornada, i a dues de finalitzar la fase regular, Atlético Saguntino i Terrassa FC s'han quedat a tres punts del CE Manresa, i l'Hércules a cinc. Els alacantins tenen molt poques possibilitats d'accedir a la cinquena plaça. Un triple empat a punts de Manresa, Terrassa i Saguntino beneficiaria als homes de Ferran Costa. Un empat només amb el Terrassa, també.
L'únic empat a punts que no beneficia directament als blanc-i-vermells seria amb els de Sagunt. En aquest cas, l'average es troba empatat i decidiria la diferència de gols. Curiosament, en aquests moments és de +4 en tots dos equips, tot i que els de Ferran Costa n'han anotat tres més (que és el següent element de desempat).
Així, doncs, el CE Manresa no només hauria d'intentar guanyar un dels dos partits que li queden, sinó fer-ho amb la màxima diferència de gols possible. Tot plegat, però, comptant que l'Atlético Saguntino no deixi escapar cap punt, i li queda per jugar contra l'Hércules i el Peña Deportiva.
[noticia]109297[/noticia]
El CE Manresa, a una golejada de garantir-se la promoció d'ascens
Esports
L'empat del Terrassa i la derrota de l'Hércules deixen els blanc-i-vermells a tocar de la fase d'ascens
- Jugadors del CE Manresa celebren la victòria de dissabte als vestidors -
- CEM
ARA A PORTADA
-
Política Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp Pere Fontanals
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
Publicat el
30 d’abril de 2023 a
les 22:49
Actualitzat el
30 d’abril de 2023 a les
23:00
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «La millora durant el partit és important»
-
Esports
Un gol de Quesada al minut 87 dona al Gimnàstic Manresa el derbi contra la Pirinaica
-
Esports
El CTJBM aconsegueix 15 medalles a la primera Copa Catalana Cadet de judo al Vendrell
-
Esports
El Kids&Us Manresa té una altra prova de nivell amb el Bahçesehir
-
Esports
El CN Manresa femení debuta amb una victòria folgada contra el CN Mataró B (21-13)
-
Esports
El CB Artés debuta amb derrota a Zuera després de fallar un triple als darrers instants (90-88)
